[TRÉNING] Eredményes értékesítés és újraértékesítés a sikeres párkapcsolatok mintájára? eCommerce tréning július 7-én...

Sokszor veszik alapul a párkapcsolatok képét üzleti folyamatok illusztrálására és mi ezzel sok szempontból egyet tudunk érteni. Hasonló udvarlási dinamikák játszódnak le Ön és érdeklődői között, amíg vásárló nem lesz belőlük. Ahhoz pedig, hogy újra vásároljanak, a házasoknak szóló tanácsokból érdemes tanulni.

Egy kialakult párkapcsolatban a legrosszabb dolog, ami történhet az, ha ellaposodik a viszony. Már nincsen meg a kezdeteket jellemző izgalom, már nincs kölcsönös odafigyelés, és a visszajelzések sem érkeznek többet.

Segíti cége fejlődését, ha úgy tekint érdeklődőire, mintha udvarolna nekik, vagy vásárlóira, mint "üzleti házastársára".

A figyelmét nem elég elnyerni az embereknek, ösztönözni kell őket a továbblépésre. A vásárlókat nem elég csak kiszolgálni, visszajelzéseket kell kérni tőlük.

Cége fejlődése szempontjából az új vevők szerzése a cél, de a cége növekedése szempontjából az is rendkívül fontos, hogy hogyan bánik már meglévő vásárlóival.

A kérdés tehát, hogy képes-e célzottan kommunikálni vásárlóival? Képes-e aktivitásra bírni őket vásárlásuk után is? És képes-e ezt úgy tenni, hogy mindez automatikusan történjen?

eCommerce tréningünk egy "párkapcsolati" tréning, melyen megtanítjuk, hogyan legyen tartós, mindenki számára kielégítő kapcsolata több száz – vagy több ezer – vásárlóval úgy, hogy Önnek ez nem kerül többlet energiába.

Jöjjön el és tanulja meg, hogyan tud igazán jól bánni vásárlóival vásárlás közben és után:

A trénigen megtanulhatja:

  • Hogyan kaphatja meg vásárlója a számláját Öntől automatikusan,
  • Hogyan teheti a leggyorsabbá az átutalásos fizetések kapcsán felmerülő adminisztrációt,
  • Hogyan kedveskedjen kuponokkal vásárlóinak,
  • Hogyan mutathatja meg újabb termékeit,
  • Hogyan kérhet automatizáltan visszajelzést vásárlás után,
  • Hogyan emlékeztesse vevőit, hogy újra és újra vásároljanak,
  • és még sok mást.

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

"...Annyira tökéletesen lehet vele az értékesítést és az értékesítési adminisztrációt automatizálni, amiről eddig nem is álmodtam volna..."

"A Mailmastert sokan csak levelező rendszerként ismerik, pedig annál sokkal szerteágazóbb, komplex értékesítési rendszert kapunk tőletek a használatával. Az eCommerce funkció pedig valóban a hab a tortán. Annyira tökéletesen lehet vele az értékesítést és az értékesítési adminisztrációt automatizálni, amiről eddig nem is álmodtam volna. Mindenkinek ajánlom figyelmébe, kivéve a konkurenciámat."

Józsa Zsolt, www.funyirotraktorok.hu

További információ és jelentkezés »

 

[TRÉNING] Hogyan kezdjen hozzá úgy a MailMaster használatához, hogy az elképesztő eredményeket hozzon? Önműködősítő tréning június 30-án...

Ön szerint hogyan lehetséges, hogy akik soha semmilyen MailMaster tréningen nem vesznek részt és a Tudásbázisunkat is csak alig nézik, ilyesmiket szoktak mondani:

  • "Olyan bonyolult a MailMaster!"
  • "Nem is értem hova kell kattintani!"
  • "Miért ilyen felépítésű a bal menü, még sehol sem láttam ilyet..."

...miközben azok, akik részt vesznek tréningjeinken, vagy a Tudásbázist nagyon szisztematikusan nézik végig, ilyeneket írnak:

  • "Annyira egyszerű és logikus a MailMaster, imádom használni"
  • "Intuitív kezelőfelület, rögtön tudom mit kell tennem"
  • "Zseniális a bal menü, olyan könnyen vezeti az egeret, hogy hova kell kattintani"

Mindez szerintünk azt jelenti, hogy akik már elsajátították legalább alap szinten a MailMaster használatát, teljesen más véleménnyel vannak róla, mint azok, akik csak kerülgetik, mint a forró kását. (Vagy, mint a róka a szőlőt, hiszen úgyis savanyú...)

Mindenki fél új dolgot megtanulni, mi is. Cégként rengeteg új szoftvert ismerünk meg. Van amivel a hirdetéseinket szeretnénk hatékonyabbá tenni, van amivel projekteket menedzselünk, van amivel munkaidőt mérünk. Megesik, hogy egyik-másik szoftver már nem felel meg nekünk és elkezdünk más lehetőségek után kutatni.

Legtöbbször ilyenkor a hátunk közepére se kívánjuk a keresést, majd az alkalmasnak tűnő szoftver megtanulását. Azonban ez hamar megváltozik, amikor egyik-másik ilyen program megreformálja a munkánkat, és olyan eredményeket érünk el, amit előtte nem is gondoltunk volna. Ilyenkor már örülünk, hogy könnyebben, hatékonyabban és gyorsabban tudjuk végezni munkánkat.

A MailMaster – ebből a szempontból – ugyanolyan szoftver, mint a többi, amit használ. Csak talán még nem ismeri eléggé. Viszont ahogy megtanulja a használatot és elkezdi hozni az eredményeket Ön egyik lesz a leglelkesebb ügyfeleinknek.

Nem árulunk zsákbamacskát. Több száz elégedett ügyféllel a hátunk mögött bizton állíthatjuk, hogy a MailMaster képes az Ön vállalkozását is – pozitív értelemben – a feje tetejére állítani.

Azt is megfigyeltük, hogy azok, akik eljönnek kezdő tréningünkre, sokkal hamarabb jutnak el első eredményeikhez. Mi lehetne ennél jobb ígéret? Itt a nyár és az idő a tanulásra. Ne csak a magyar focicsapatnak legyen kiváló éve, hanem Önnek is!

Jöjjön el Önműködősítő tréningünkre, és megtanítjuk, hogyan kezdje el használni MailMaster fiókját. Nem kell egyedül próbálgatnia, időt vesztegetnie. Mi segítő kezet nyújtunk és átvezetjük a kezdő felhasználók aknamezején, hogy a lehető leghamarabb bevételt hozzon Önnek a MailMaster!

Kattintson az alábbi gombra a részletekhez és/vagy a jelentkezéshez:

Amennyiben szeretné drasztikusan csökkenteni a MailMaster elsajátításának idejét, csatlakozzon a több száz sikeresen elinduló MailMaster használóhoz és hozza ki a cégéből a benne rejlő értékeket!

"...ezen a képzésen sokkal hatékonyabb a tanulás, mint otthon egyedül, leírásokat olvasva..."

"Hasznos és jó hangulatú volt a képzés. Mindenkinek ajánlom, aki használni akarja a programot, mert sok felesleges hibát lehet elkerülni, ha az ember az elején nagyon alaposan megérti az alapokat. És ezen a képzésen sokkal hatékonyabb a tanulás, mint otthon egyedül, leírásokat olvasva."

Radó Annabella, www.szovegirasblog.hu

További információ és jelentkezés.

 

Új részletes útmutató: Hogyan juttassa email-jét a Gmail elsődleges fülre, és hogyan kerülje el a spam mappát?

Szinte nem telik el nap, hogy ne tennék fel nekünk olvasóink vagy ügyfeleink a fenti két kérdést. Legújabb írásunkban összefoglaljuk mindazokat a tudnivalókat, amelyeket az egyik jelentős hazai email marketing szolgáltatóként tapasztalatból, valamint különböző szakmai forrásokból ismerünk. Leírásunkban lépésről-lépésre végignézzük a tudnivalókat, és külön-külön megnézzük, hogy mit tehet az Elsődleges fülre kerülés érdekében, valamint a spam mappa elkerülése érdekében.

Leírásunkban bemutatjuk azt, is, hogy mi a különbség a két téma között – melyet nap mint nap látunk, hogy sokan még szakmai körökben is összekevernek vagy összemosnak, a spam témával kapcsolatban pedig elővesszük egyik 5 éve készült, mégis meglepően naprakész tanulmányunkat.

Tovább a leíráshoz »

 

Elkezdené a MailMaster használatát, de nincs kihez fordulnia? Önműködősítő tréning június 2-án...

Teljesen új dologba belefogni nem könnyű. Legyen ez akár a legegyszerűbb feladat, nem beszélve az összetettebb kihívásokról.

A kezdetni nehézségek legnagyobb részét a tanulásban az okozza, hogy nincs a közelében egy tapasztalt segítő, akihez fordulhatna. Pedig pont az elején ad hatalmas lökést, ha valaki mentorálná Önt.

Önműködősítő Tréningünket úgy alkottuk meg, hogy minden fontos kezdeti kérdésére választ kapjon. Több száz tréning résztvevő és több ezer felhasználó kezdeti tanulási viselkedéséből tudjuk, hogy mik azok a a pontok, amiket mindenképpen el kell sajátítania egy kezdő MailMaster felhaszálónak ahhoz, hogy utána nagyon gyorsan tudjon eredményes online rendszereket építeni.

Azon túl, hogy a tréning tematikája maximálisan felgyorsítja a rendszer megtanulását, a tréning alatt bármikor kérdezhet is a trénertől, így könnyedén megkaphatja azokat a válaszokat, amiket a tudásbázisban lehet hogy sokkal tovább tartana megtalálni. Bízza ránk magát egy napra az Önműködősítő Tréning idejére, és adjon egy hatalmas kezdő lökést online marketingjének!

Kattintson az alábbi gombra a részletekhez és/vagy a jelentkezéshez:

Amennyiben szeretné drasztikusan csökkenteni a MailMaster elsajátításának idejét, csatlakozzon a több száz sikeresen elinduló MailMaster használóhoz és hozza ki a cégéből a benne rejlő értékeket!

"...ritka az olyan képzés, ahol ennyire odafigyelnek minden résztvevőre!..."

"Nagyon hasznos volt a tréning, mert lépésről lépésre megtanultuk az alapok felépítését. Minden kérdésre választ kaptunk, ha valaki elakadt, megvártuk. Ritka az olyan képzés, ahol ennyire odafigyelnek minden résztvevőre! Köszönöm, szuper volt."

Dr. Kissné Dr. Éger Ildikó, www.dermaonline.hu

További információ és jelentkezés.

 

[TRÉNING] Hogyan spóroljon százezreket és hónapokat új értékesítési weboldalán? eCommerce Tréning május 26-án csütörtökön...

Egy átlagos honlap elkészítése is sokba kerül és sokáig tart, hát még ha autmoatizált értékesítési rendszereket rendel hozzá! De kik fognak segíteni ebben és milyen eszközök kellenek ahhoz, hogy a XXI. század elvárásainak megfelelő megrendelési folyamata legyen?

Ha próbálta már tökéletesre csiszolni megrendelési folyamatait, akkor tudja, hogy milyen sok munka, tervezés és kivitelezés áll egy jól működő, teljesen automatizált megrendelési folyamat mögött!

  • Megírni és beállítani a leveleket, amiket kapni fog a vásárló.
  • Beállítani az automatikus számlázást.
  • Különböző fizetési módokat kezelni. (pl.: bankkártyával való fizetés - leszerződni egy bankkal...)
  • Szállítási módokat felkínálni és kezelni a különböző változatokat.

Mennyi programozói munkaóra? Mennyi adminisztratív feladat munkatársainak? Hány új szoftver és főleg azok összekötése egymással? Minimum százezreket, de sokszor akár milliós milliókat is kérnek egy ilyen rendszerért!

Vagy itt az alternatív megoldás sokkal kevesebbért és – ami még fontosabb – SOKKAL gyorsabban: most csütörtökön eCommerce Tréning, ahol megtanítjuk Önt a MailMaster eCommerce moduljának minden csínját-bínját. Jöjjön el először tréningünkre, és csak utána gondolja át, mit rendel meg egy weboldal készítőtől!

Már csak 4 szabad hely van a csütörtöki eCommerce tréningre, érdemes sietnie!

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

"...Részletes, átgondolt és jól követhető tréning, tele hasznos ötletekkel és megvalósítható megoldásokkal..."

"Részletes, átgondolt és jól követhető tréning, tele hasznos ötletekkel és megvalósítható megoldásokkal. Én személy szerint sokkal könnyebben tanulok a gyakorlatban, élőben, rögtön megbeszélve a felmerülő kérdéseket. Sokat segített, köszönöm!"

Hegedűs Eszter, www.dejavuvilag.hu

További információ és jelentkezés »

 

Kinek a dolga a CRM- és marketing automatizálás? A cégtulajdonsé vagy a marketingesé? [VIDEÓ)

Évek óta újra és újra megkapom a kérdést vállalkozóktól, hogy vajon mennyire fontos, hogy egy KKV cégvezető, egy KKV tulajdonos saját maga foglalkozzon a marketing automatizálással. Sok vállalkozó szeretné ugyanis megszerezni a marketing automatizálás előnyeit, de úgy érzi, hogy nincs rá elég ideje, és sokkal szívesebben bízná rá egy alkalmazottjára...

Vannak más KKV vezetők, akik úgy döntenek, hogy ők csinálják, de aztán hagyják magukat elsodorni a mindennapok által, és aztán valahogy mindig ez a projekt marad utoljára... Szomorú história!

Akkor csapott igazán homlokon ez a kérdés, amikor pár hete 75 nagyszerű vállalkozóval 4,5 napot töltöttünk Egerszalókon Pongor-Juhász Attila "PJA 4,5 napos marketing edzőtábora" programján, és naponta kb. fél tucatszor hallottam ismét ugyanezt a kérdést.

De mi a válasz? Most akkor kinek a dolga a marketing automatizálás? Mi kell ahhoz, hogy tényleg eredményesen automatizálja marketingjét, CRM-jét, és értékesítését?

A válasz legújabb videómban érkezik, melyet egy szuper élő közönség előtt vettünk fel PJA marketing edzőtáborában.

Izgalmas? Ha igen, kérem kattintson a lenti videóra:

 

75%-kal magasabb ügyfél költés egy egyszerű kimutatásnak köszönhetően!

A videóból az is kiderül, hogyan sikerült egy cégen belüli szakmai nézeteltérésből úgy kijönnünk, ami 75%-kal magasabb ügyfél költést eredményez. Kattintson a linkre vagy a lenti képre a videóhoz, és véleményét se felejtse el megírni nekünk!

Kezdi kinőni hírlevél küldőjét / CRM szoftverét? Hadd mutassuk meg Önnek "millió" élő példán keresztül, hogyan tudná Ön is felturbózni értékesítését és marketingjét a világ talán legrugalmasabb marketing szoftverével! Regisztráljon Döntéselőkészítő Bemutatónkra!

Kérem, segítsen a véleményével!

Minden videóval, minden bejegyzéssel kapcsolatban szétvet minket a kíváncsiság, hogy mit talált a leginkább hasznosnak, inspirálónak, illetve miről hallana még szívesen, milyen kérdése merült fel. Kérjük kommentelje a videót itt!

 

Hatékonyabb értékesítési folyamat, több automatizálás új integrációkkal, jobb ügymenet, hatékonyabb irodai folyamatok...

Négy kategóriában összesen 12 új MailMaster fejlesztésről szól legújabb videónk. Az új fejlesztések segítségével:

  • Kevesebb munka lesz öszerakni értékesítési folyamatát,
  • hatékonyabban fog működni értékesítési folyamata,
  • még több mindent fog tudni automatizálni,
  • stabilabb jogi háttér miatt biztosabb ügymenet,
  • és kifinomultabb CRM rendszer.

Izgalmas? Ha igen, kérem kattintson a lenti videóra:

 

Mérföldkő a formátum és a készítés terén

A bemutatott funkciókon kívül még további két érdekessége a videónak, hogy (1) végre megszületett az első olyan videónk, amin nem én szerepelek, hanem Krem Attila, kollégám, aki tréningjeinket és a MailMaster bemutatókat tartja. A másik izgalmas érdekesség, hogy a videó (2) TITOKBAN készült, azaz én magam nem is tudtam róla. Egyszer csak kaptam egy linket egy videóra, hogy nézzem meg, mert van egy új videó az újdonságainkról. Az Ön munkatársainak is vannak ilyen izgalmas kezdeményezései? :-)

Kérem, segítsen a véleményével!

Természetesen mi magunk is nagyon hasznosnak tartjuk a videót, de az igazi kérdés, hogy Ön mennyire tartja hasznosnak. Kérjük tehát kattintson a videóra, nézze meg izgalmas újdonságainkat, és kérjük írja meg nekünk, hogy mi tetszett leginkább a videóban.

A videóban említett fejlesztések részletezését a Tudásbázis "Újdonságok" rovatában találja. Ide kattintva pedig az adatkezelési bírsággal kapcsolatos félelmeket tisztázandó blogbejegyzés és videó látható.

 

[TRÉNING] Hogyan lesz automatizált megrendelési folyamata és kiemelkedő profittal működő online értékesítése? (eCommerce Tréning április 21-én)

Ugye tudja, hogy csak akkor lesz profi online marketingje, ha megrendelési folyamatait is profi módon automatizálja?

Miért?

Mert ha nincsenek rendszerszinten megtervezve, összerakva, bevezetve a cégébe a tömeges új megrendelésekkel kapcsolatos feladatok automatizálása, akkor a profi marketing több problémát hoz, mint amennyi hasznot!

Sok új megrendeléssel sok munka van. Szokatlanul sok megrendeléssel pedig szokatlanul sok munka. Nem csak a számlák írása, de a csomagolástól kezdve a postára adásig egy csomó feladat. Tudjuk, mert számtalan ügyfelünkkel átéltük már, de már első kézből is tudjuk, első fizikai termékünk a Webshop Szupermarketing Kézikönyv kapcsán. Ahogy Önnek is, úgy nekünk is minden új szolgáltatás vagy termék értékesítésénél végig kell gondolnunk, hogy milyen plusz feladatokkal fog járni az adott bevezetés. Hadd említsek csak néhányat:

  • Értékesítési folyamat megtervezése, elkészítése (értékesítési oldal, csali, hirdetések stb.),
  • megrendelési rendszer elkészítése (rendelés fogadás, fizetési módok, új termék felvétele stb.),
  • automatikus számlázás és a számlák eljuttatása a megrendelőknek,
  • fizetésre emlékeztető levelek,
  • véleményt és ajánlást kérő levelek,
  • ügyfélszolgálati kapacitás növelése és az ügyfélszolgálat felkészítése (információk az új termékekről, termék információk átadása stb.),
  • csomagolás megszervezése (csomagoló anyag beszerzése, postázási adatok nyomtatása, kísérő levelek megírása stb.),
  • postázás vagy annak kiszervezése,
  • raktározás vagy annak kiszervezése,
  • megszervezni, hogy az egyes munkatársak mikor mit csinálnak és hogy jelzik mások számára, hogy ők végeztek a feladatukkal,
  • új termék beszerzése, pótlása, készletkezelése.

Őrület, hogy akár csak egyetlen új termék kapcsán is mennyi munka keletkezik és mennyi felkészülést igényel a minőségi teljesítés!

Csak képzelje el, hogy összeállít egy profi online marketing folyamatot és elkezdenek özönleni a megrendelések!

Tudná kezelni a cége? Elégedettek lennének a vásárlói?

A jó hír, hogy ezeknek a plusz feladatoknak a nagy részét egyszerűen le lehet automatizálni. Minden egyes lépésnél hatalmas segítséget jelent a MailMaster. A megfelelő automatizmusokkal ugyanis lehetséges, hogy a megrendelések nem többlet munkát, csak többlet profitot hozzanak Önnek!

Még jobb hír, hogy Ön ezt meg tudja tanulni és meg fontosabb, hogy meg is tudja valósítani!

eCommerce tréningünk már rengeteg cégvezetőnek és marketingesnek könnyítette meg az életét, és tette örömmé a megrendelések fogadását. Most Önön a sor, hogy létrehozzon egy olyan értékesítési folyamatot, ami Önnek dolgozik és nem Önt dolgoztatja!

Jöjjön el április 21-i tréningünkre, tanulja meg, és valósítsa meg egy nap alatt automatizált megrendelési rendszerét!

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

"...Mindenkinek csak ajánlani tudom, kivéve a konkurenciáimnak...."

"Az oktatóanyag nagyon hasznos, és azonnal átültethető a gyakorlatba. Mindenkinek csak ajánlani tudom, kivéve a konkurenciáimnak."

Csillag Krisztina, www.dado-kutyatap.hu

További információ és jelentkezés »

 

Így lesz profi és automatizált a toborzás és munkaerőkiválasztási folyamata

Mi az az egy tényező amin az Ön cégének a hosszú távú sikere nagyobb mértékben múlik, mint bármi máson? Stratégia? Tőkeerő? Marketing? Piaci dominancia? Ha minket kérdez, a személyes tapasztalatunk alapján a válasz gondolkodás nélkül: a minőségi munkatársak megtalálása. (OK, ez a címből némileg sejthető volt.) Minden más tényező ami a siker, a célok elérésére vonatkozik, csupán következménye annak, hogy milyen emberek működtetik a céget. És ez a szellemi munkát végző kollégákra fokozottan igaz.

OK, de hogyan lehet megtalálni és kiválasztani a megfelelő munkatársat? Nos, erről szól a mai videó, melyből kiderül, hogy mik a MarketingSzoftverek automatizált munkaerőkiválasztási folyamatának a fontos mozzanatai.

 

Hogyan született a gépezet?

A videóban bemutatott "gépezet" a MarketingSzoftverek elmúlt évtizednyi munkaerőkiválasztási tapasztalatából "nőtt ki" - mind a sikereinkből és kudarcaink kijavításából. Sőt, a saját kísérletezgetéseink mellett számos tanácsadó segítsége és tudása is benne van.

Miért kezdje el már ma?

Kezdjen hozzá ebben a hónapban, akár ezen a héten. Miért? Mert a mukaerőkiválasztás automatizálása lehet, hogy az Ön cégében egy ideig nem lesz sürgős teendő, "csupán" fontos. Ez az, ami miatt a legtöbben bele sem fognak. Idejének és tudásának az egyik legjobb hasznosítása a cége emberi állományának fejlesztése, gondozása.

Hogyan lehet Önnek is ilyen rendszere?

Függően technikai felkészültségétől és hogy inkább ÖNÁLLÓAN rakja össze, vagy KÉSZEN akarja kézbe kapni, örömmel segítünk Önnek az alábbi módok bármelyikén.

 

Legendás szolgáltatás 2: Ügyfélszolgálati kiválóság Google Site Search segítségével

Létezik egy megoldás, amivel egyszerre:

  • gyorsabban szolgálhatja ki az ügyfeleit, így
  • nagyobb elégedettséghez vezet részükről.

Ezáltal:

  • tehermentesíti az ügyfélszolgálatát, és...
  • ...pontos információval látja el cégét arról, hogy mik a leggyakrabban felmerülő kérdések a részükről.

A Legendás Szolgáltatás sorozatunk első videójában már utaltam erre a gyorsan alkalmazható megoldásra: a Google Site Search és a MailMaster Ügyfélszolgálati Moduljának integrációja. Gyorsan bevezethető, hasznos, de kevesen ismerik. Íme a lényeg kevesebb mint öt percben:

 

Ez minden? Nem!

Mik a további előnyei a Google Site Search alkalmazásának és a MailMaster Ügyfélszolgálati modul integrációjának? ...nem mintha nem lenne elég előny a gyorsabb és profibb, részben önműködősített kiszolgálás, de... Ha szemfüles volt, akkor néhány további finomság is eszébe juthatott a videó láttán:

  • A Google Analytics révén pontos webanalitikai kimutatásokat nyerhet a Site search-ről, így pl. az is kiderülhet, hogy az egyes témák iránt érdeklődő látogatók milyen arányban és milyen értékben konvertálnak.
  • Szintén analitika: kiderül, milyen mértékben segíti a látogatóit a weboldalának a tartalma. Ha például egy kifejezésre többféleképpen keres rá egy látogató egymás után, akkor az azt jelzi, hogy vagy nem áll rendelkezésre a tartalom, vagy nem nyújt elegendő segítséget.
  • Még a fiatal, képzett weboldallátogatói is csak (többnyire külföldi) nagyvállalatok holnapjain találkoznak ezzel a megoldással, így ez a megoldás nagyon profi látszatot kelt. És, hát, valljuk be: az is!

Ha még nem használja a MailMaster Ügyfélszolgálati Modulját, érdemes közelebbről megismernie - kattintson ide az összefoglaló leíráshoz.

 

Oldalak

Oktatóanyagok letöltése

Gyakorlatias marketing útmutatók

Nyerjen betekintést a legeredményesebb online marketing technikák alkalmazásába, akár azonnal!

Oktatóanyagok letöltése