Szeretne péntek reggelre egy értékesítési tölcsért? Megcsinálhatjuk! (mondjuk csütörtökön)

Egy jó értékesítési tölcsér egyszerre hoz temérdek feliratkozót, valamivel kevesebb első vásárlót, ennél is kevesebb, de még így is szép számú komoly vevőt, és némi profitot.

A legtöbbeknek viszont azért nincs értékesítési tölcsére, mert ki vannak szolgáltatva a technológiai akadályoknak, és emiatt még ha tudnak is maguknak értékesítési tölcsért készíttetni, az naaagyon lassan készül el, és százezrekbe kerül, ha nem milliókba. Nem csoda, hogy ebben a helyzetben frusztrált, hiszen szörnyen igazságtalannak tűnik, hogy az amúgy kiváló termékét vagy szolgáltatását csak azért nem tudja eredményesen piacra vinni, mert a technika az útjában áll.

Az Értékesítési Tölcsér Megvalósítási nap során trénerünk, Krem Attila abban fog tudni segíteni, hogy megtalálja saját értékesítési tölcsérének már működő, legegyszerűb verzióját, és még ha nem is annyira technikai beállítottságú, a nap végére azzal a megnyugtató érzéssel álljon fel, hogy összerakta első tölcsérét. A tréning "trükkje", hogy kiszórtunk minden olyan felesleges "csilli-villi" részletet, amitől lehet, hogy majd később hatékonyabb lehet a tölcsér, de most még inkább csak akadályoznék Önt az elindulásban, és amelyek nélkül még mindig nagyszerűen működő tölcsért lehet készíteni.

Amennyiben van már alapszintű MailMaster – akarom mondani SalesAutopilot – tapasztalata, jöjjön el csütörtöki tréningükre, és pénteken már meglesz a tölcsér, már "csak" a tartalmat kell összeraknia ahhoz, hogy elkezdjen profitot termelni első tölcsérje!

Persze össze lehet rakatni egy tölcsért százezrekből vagy milliókból pár hónap alatt, de mégis mennyivek klasszabb lenne, ha meg lenne Önnek – vagy valamelyik munkatársának – a rutinja, hogy ilyen pénz termelő gépeket tudjon összeszerelni – akár minden nap egyet!

Kattintson tehát a részletekért, és jelentkezzen most az Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Napra!

"...egy kész értékesítési tölcsérrel jöttem el..."

"Ha az alapokat tudod a Mailmasterben (vagy nem tudsz semmit, de odafigyelsz és egy minimális technikai érzéked van), akkor jó lesz ez :) Egy kész értékesítési tölcsérrel jöttem el onnan - plusz kb. 50 olyan infóval, amiről sokan nem is tudják, hogy mennyit ér. Elemzések, követések, honnan tudom, hogy ki honnan jön, mennyit költ mennyi idő alatt...stb. És nem csak elmélet, hanem tényleg OTT VAN ELŐTTEM. Kíváncsi vagyok, mennyi olyan funkció lehet, amit Attila épp nem említett, én meg még nem találtam meg :) Ez se egy napnyi anyag volt, az biztos."

Csuka Emőke

További információ és jelentkezés »

 

Kulcsrakész rendszerek

A Kulcsrakész Rendszerek ígérete szinte túl jó ahhoz, hogy igaz legyen. Pedig, mégis igaz. Tisztában vagyok azzal, hogy ezt sokan marketing dumának fogják címkézni és nem veszik komolyan, de ha megérti, akkor látni fogja. A Kulcsrakész Rendszerek egy "dolog", ami

  1. kitalálja, hogy mit automatizáljon;
  2. segít összerakni a tartalmat;
  3. ha megvan a tartalom, szinte azonnal összerakja a rendszert.

Ez tényleg hatalmas:

 

Miért jók a Kulcsrakész Rendszerek?

Az automatizálás szinte csak egy esetben lehet sikertelen: akkor, ha nem csinálják. A Kulcsrakész Rendszerek óriási előnye az, hogy cége azonnali sikeressége szempontjából rendkívül fontos rendszerek szinte azonnal rendelkezésére állnak a fiókjában.

Ezeket az automatizációs folymatokat szinte képtelenség “nem megcsinálni” - hiszen megrendeli őket és pár nap múlva minden készen fog állni! Önnek csak a szövegeket kell átírnia és elhelyeznie a megfelelő űrlapokat a weboldalán.

Ez óriási előny: néhány kattintással, néhány nap leforgása alatt eszméletlen hatékony, bizonyítottan jól működő rendszerek épülhetnek be üzletvitelébe. Nem százezer forintok és hetek-hónapok, idegeskedések és egyeztetések árán... hanem pár kattintással, néhány nap alatt, néhány tízezer forintért.

Csak szeptember 19 éjfélig

20+20%-ot tud megtakarítani következő éves SalesAutopilot díjából. Ez úgy áll össze, hogy egyrészt eleve 20% kedvezménnyel juthat hozzá a szoftverhez, másrészt ugyanebben az értékben tréningeket és/vagy kulcsrakész rendszereket is kaphat tőlünk ajándékba - csak hogy gyorsabb legyen az indulás, továbblépés.

Válasszon elképesztően kedvező éves csomagjaink közül VAGY szerezze be első Kulcsrakész Rendszerét itt!

Landing Page szerkesztő: a SalesAutopilot egyik legfontosabb új funkciója...

Egyik újdonságunk a SalesAutopilot-ban egy olyan új eszköz, ami jelentősen felgyorsítja ötletei piacravitelét, és egyben hatékonyabbá teszi kampányait; növeli a bevételt és időt, fáradtságot (no, meg persze pénzt) takarít meg. Ez borzasztóan jó hír azoknak a vállalkozásoknak, melyekre igaz az alábbi "működési módok" egyike:

  • Eddig nem, vagy csak ritkán készített dedikált landing page-eket ajánlataihoz; mert most gyorsan, bármilyen kampányhoz szép oldalakat készíthet. Gyorsan. (Vagy ezt már említettem?)
  • Eddig alvállalkozókkal, illetve magas fizetésű dizájnerekkel/programozókkal készíttetett landing page-eket kampányaihoz; mert mostantól nélkülük teheti - nem fog függni az ő idejüktől, kiiktat egy drága és bizonytalan elemet a folyamatból.
  • Eddig SalesAutopiloton kívüli eszközöket használt landing page készítéshez (pl. LeadPages); mert most már az automatizációs rendszerén belül tud okosabb, személyre szabott, időzített vagy akár jelszóval védett oldalakat létrehozni. És még csak nem is kell érte külön havidíjat fizetnie.

Nézze meg az alábbi videón, hogyan lehet gyorsan átszabni egy sablont cégének arculatára, új tartalommal, majd kattintson az igénybe vétel feltételeihez ide!

 

Landing Page szerkesztőnkkel önállósodik marketingje; szabadon lőhet ki új kampányokat és ajánlatokat bármikor.

Eleget küzdött. Most már vagány kampányoldalakat fog létrehozni önállóan, gyorsan. Ezek eredményesek, szépek és irigyelni fogják a versenytársak.

Ennyire egyszerű a folyamat:

  1. Válasszon ki egy sablont a sablontárból VAGY programozója elkészíti Önnek kb. másfél óra alatt bármelyik, korábban egyedileg készült landing page-éből
  2. Cserélje ki a képi elemeket, írja át a szövegeket
  3. Törölje ki azokat az elemeket amik nem kellenek ...és máris kész egy impozáns értékesítési oldal!

Ismerje meg a SalesAutopilot új funkcióit!

Így automatizáljon 2017-ben...

Megmutatjuk azokat az új eszközöket, amikkel mostantól sokkal gyorsabb és eredményesebb lesz minden marketing megmozdulása.

Klikk a videóhoz!

“Néha még én sem hiszem el, mik történnek velünk…”

Ön-esettanulmány: az elején semmink nem volt, csak lelkesedés: most meg 400 milliárdos brit cégeknek ajánl minket a Google Londonban. Megmutatjuk, mit csináltunk jól és rosszul…

Klikk a videóhoz!

Az automatizálás első lépései

A helikopterből ugrálás után most autóba ülünk és meg sem állunk egy kis, leszakadó bányászvárosig. Azért látogatunk Komlóra, mert történetesen itt virágoztatta cégét országos hírnevűvé Posta Robi, egyik legérdekesebb ügyfelünk; raádásul egy igen szokatlan iparágban. Rengeteg tanulsággal szolgál ez az esettanulmány. Kattintson a videóhoz!

Tud-e életet menteni az automatizálás?

Ön mit tanácsolna annak a vállalkozásnak, ahol gyakran a napi “normális” munkaidő kétszerese kell ahhoz, hogy a “túl sok” megrendelésnek eleget tegyenek?

Valaki azt tanácsolta nekik, hogy automatizáljanak mindent, amit lehet – mi pedig kiugrottunk a cég egyik helikopteréből.

Kattintson a teljes sztorihoz!

Elegünk lett az unalmas marketing oktatóanyagokból...

Egy extrém esettanulmányt akartunk csinálni; mégpedig azért, mert jól visszaadja azt az óriási ugrást, amit tapasztalni fog a szoftverben körülbelül másfél hét múlva. Ez az esettanulmány nem csak látványban fogja felülmúlni az eddigieket, de tartalomban is.

A MailMasteres részét rögtön kipróbálhatja - a többi látott dolgot inkább ne.... Az esettanulmány vasárnap, szeptember 4-én kerül a postafiókjába.

Ahogy az előző videónál javasoltuk, itt is érdemes feltolni kakaóra a hangerőt és teljes képernyőre kirakni a lejátszót:

 

A legextrémebb marketing esettanulmány...

Van úgy, hogy érdemes egy óriási ugrást végrehajtanunk - látszólag a semmibe. Nem csak nagyot álmodni, de nagyot is lépni. Sőt, nem csak lépni, hanem gyakorlatilag ugrani.

Természetesen képletesen beszélek, de "pusztán tanítói célzattal" úgy döntöttem, hogy a képletes beszéd mellett most meg is teszem szó szerint azt, amit mondok. Így született egy meglehetősen vagány esettanulmány. Coming soon!

TIPP: Hangerő fel, teljes képernyőre kirak! :-)

 

Új tréning: Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Nap - az eddigi legsikeresebb MailMaster tréning!

Hogyan lehetséges, hogy vadonat új tréingünkről, az Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Napról már azt mondom, hogy ez a legsikeresebb tréningünk, vagy hogy milyen szuper tapasztalataik vannak a résztvevőknek?

Az az igazság, hogy "titokban" tartottunk már négy alkalmat, és elképesztően sikeresek voltak. A bővebb sztorit kicsit később, most előbb a lényeg.

A Domán Zsolték könyve, az Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva mindent megtanít, ami ahhoz kell, hogy meg tudja tervezni, sőt tartalmilag tökéletesen el tudja készíteni saját bombasztikus értékesítési tölcsérét, viszont még így is marad egy hatalmas feladat: a tölcsér összeállítása vagy összeállíttatása.

Ebben segít a többek által az eddigi leggyakorlatiasabb MailMaster tréningnek nevezett Értékesítési Tölcsér Megvalósítási nap, mely mostantól minden ügyfelünk számára végre publikusan elérhető!

Klikk ide a részletekhez és a jelentkezéshez!

A sztori: Titkos tréningek telt házzal

Domán Zsolték év elején tartották első igazi nagy konferenciájukat. A konfernecián MINDEN előadó MailMaster ügyfél volt, és MINDEN előadó az esettanulmányaiban arról beszélt, hogy hogyan alkalmazzák a leghaladóbb online marketing technikákat a MailMaster segítségével.

Ezért Zsolt addig "nyomott" engem, hogy alakítsunk ki egy nagy közös ajánlatot a konfira, míg bele nem mentem. Az ajánlatban pedig a mi részünk egy vadonat új tréning volt: "Hogyan rakja össze a Zsolték által tanított értékesítési tölcsért a MailMaster segítségével" - vagy valami hasonlóan hosszú és megjegyezhetetlen neve volt.

Rendkívül izgultunk, hogy milyen lesz ez a tréning, hogy lehet egy ennyire sok technikai részlettel fűszerezett témát egyetlen nap alatt letanítani és meg is csinálni a résztvevőkkel, de az első három telt házas tréning után mi magunk voltunk a legjobban meglepődve, hogy mennyire jól ment a résztvevőknek.

Így hát úgy döntöttünk, teljesen publikussá tesszük a tréninget, és mostantól nem csak az Online Katapult ügyfelei jöhetnek el. Az igazsághoz viszont az is hozzátartozik, hogy azok számára lesz a leghasznosabb, a leginkább alkalmazható a tréning anyaga, akik már "képben vannak" az értékesítési tölcsérekkel kapcsolatban!

De hogy hogyan kerülhet képbe, vagy ha már képben van, akkor mi a következő lépés, azt bőségesen összefoglaltuk ezen az oldalon!

Kattintson tehát a részletekért, és jelentkezzen most az Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Napra!

"...egy kész értékesítési tölcsérrel jöttem el..."

"Ha az alapokat tudod a Mailmasterben (vagy nem tudsz semmit, de odafigyelsz és egy minimális technikai érzéked van), akkor jó lesz ez :) Egy kész értékesítési tölcsérrel jöttem el onnan - plusz kb. 50 olyan infóval, amiről sokan nem is tudják, hogy mennyit ér. Elemzések, követések, honnan tudom, hogy ki honnan jön, mennyit költ mennyi idő alatt...stb. És nem csak elmélet, hanem tényleg OTT VAN ELŐTTEM. Kíváncsi vagyok, mennyi olyan funkció lehet, amit Attila épp nem említett, én meg még nem találtam meg :) Ez se egy napnyi anyag volt, az biztos."

Csuka Emőke

További információ és jelentkezés »

 

Oldalak

Oktatóanyagok letöltése

Gyakorlatias marketing útmutatók

Nyerjen betekintést a legeredményesebb online marketing technikák alkalmazásába, akár azonnal!

Oktatóanyagok letöltése