[TRÉNING] Hogyan spóroljon százezreket és hónapokat új értékesítési weboldalán? eCommerce Tréning május 26-án csütörtökön...

Egy átlagos honlap elkészítése is sokba kerül és sokáig tart, hát még ha autmoatizált értékesítési rendszereket rendel hozzá! De kik fognak segíteni ebben és milyen eszközök kellenek ahhoz, hogy a XXI. század elvárásainak megfelelő megrendelési folyamata legyen?

Ha próbálta már tökéletesre csiszolni megrendelési folyamatait, akkor tudja, hogy milyen sok munka, tervezés és kivitelezés áll egy jól működő, teljesen automatizált megrendelési folyamat mögött!

  • Megírni és beállítani a leveleket, amiket kapni fog a vásárló.
  • Beállítani az automatikus számlázást.
  • Különböző fizetési módokat kezelni. (pl.: bankkártyával való fizetés - leszerződni egy bankkal...)
  • Szállítási módokat felkínálni és kezelni a különböző változatokat.

Mennyi programozói munkaóra? Mennyi adminisztratív feladat munkatársainak? Hány új szoftver és főleg azok összekötése egymással? Minimum százezreket, de sokszor akár milliós milliókat is kérnek egy ilyen rendszerért!

Vagy itt az alternatív megoldás sokkal kevesebbért és – ami még fontosabb – SOKKAL gyorsabban: most csütörtökön eCommerce Tréning, ahol megtanítjuk Önt a MailMaster eCommerce moduljának minden csínját-bínját. Jöjjön el először tréningünkre, és csak utána gondolja át, mit rendel meg egy weboldal készítőtől!

Már csak 4 szabad hely van a csütörtöki eCommerce tréningre, érdemes sietnie!

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

"...Részletes, átgondolt és jól követhető tréning, tele hasznos ötletekkel és megvalósítható megoldásokkal..."

"Részletes, átgondolt és jól követhető tréning, tele hasznos ötletekkel és megvalósítható megoldásokkal. Én személy szerint sokkal könnyebben tanulok a gyakorlatban, élőben, rögtön megbeszélve a felmerülő kérdéseket. Sokat segített, köszönöm!"

Hegedűs Eszter, www.dejavuvilag.hu

További információ és jelentkezés »

 

Kinek a dolga a CRM- és marketing automatizálás? A cégtulajdonsé vagy a marketingesé? [VIDEÓ)

Évek óta újra és újra megkapom a kérdést vállalkozóktól, hogy vajon mennyire fontos, hogy egy KKV cégvezető, egy KKV tulajdonos saját maga foglalkozzon a marketing automatizálással. Sok vállalkozó szeretné ugyanis megszerezni a marketing automatizálás előnyeit, de úgy érzi, hogy nincs rá elég ideje, és sokkal szívesebben bízná rá egy alkalmazottjára...

Vannak más KKV vezetők, akik úgy döntenek, hogy ők csinálják, de aztán hagyják magukat elsodorni a mindennapok által, és aztán valahogy mindig ez a projekt marad utoljára... Szomorú história!

Akkor csapott igazán homlokon ez a kérdés, amikor pár hete 75 nagyszerű vállalkozóval 4,5 napot töltöttünk Egerszalókon Pongor-Juhász Attila "PJA 4,5 napos marketing edzőtábora" programján, és naponta kb. fél tucatszor hallottam ismét ugyanezt a kérdést.

De mi a válasz? Most akkor kinek a dolga a marketing automatizálás? Mi kell ahhoz, hogy tényleg eredményesen automatizálja marketingjét, CRM-jét, és értékesítését?

A válasz legújabb videómban érkezik, melyet egy szuper élő közönség előtt vettünk fel PJA marketing edzőtáborában.

Izgalmas? Ha igen, kérem kattintson a lenti videóra:

 

75%-kal magasabb ügyfél költés egy egyszerű kimutatásnak köszönhetően!

A videóból az is kiderül, hogyan sikerült egy cégen belüli szakmai nézeteltérésből úgy kijönnünk, ami 75%-kal magasabb ügyfél költést eredményez. Kattintson a linkre vagy a lenti képre a videóhoz, és véleményét se felejtse el megírni nekünk!

Kezdi kinőni hírlevél küldőjét / CRM szoftverét? Hadd mutassuk meg Önnek "millió" élő példán keresztül, hogyan tudná Ön is felturbózni értékesítését és marketingjét a világ talán legrugalmasabb marketing szoftverével! Regisztráljon Döntéselőkészítő Bemutatónkra!

Kérem, segítsen a véleményével!

Minden videóval, minden bejegyzéssel kapcsolatban szétvet minket a kíváncsiság, hogy mit talált a leginkább hasznosnak, inspirálónak, illetve miről hallana még szívesen, milyen kérdése merült fel. Kérjük kommentelje a videót itt!

 

Hatékonyabb értékesítési folyamat, több automatizálás új integrációkkal, jobb ügymenet, hatékonyabb irodai folyamatok...

Négy kategóriában összesen 12 új MailMaster fejlesztésről szól legújabb videónk. Az új fejlesztések segítségével:

  • Kevesebb munka lesz öszerakni értékesítési folyamatát,
  • hatékonyabban fog működni értékesítési folyamata,
  • még több mindent fog tudni automatizálni,
  • stabilabb jogi háttér miatt biztosabb ügymenet,
  • és kifinomultabb CRM rendszer.

Izgalmas? Ha igen, kérem kattintson a lenti videóra:

 

Mérföldkő a formátum és a készítés terén

A bemutatott funkciókon kívül még további két érdekessége a videónak, hogy (1) végre megszületett az első olyan videónk, amin nem én szerepelek, hanem Krem Attila, kollégám, aki tréningjeinket és a MailMaster bemutatókat tartja. A másik izgalmas érdekesség, hogy a videó (2) TITOKBAN készült, azaz én magam nem is tudtam róla. Egyszer csak kaptam egy linket egy videóra, hogy nézzem meg, mert van egy új videó az újdonságainkról. Az Ön munkatársainak is vannak ilyen izgalmas kezdeményezései? :-)

Kérem, segítsen a véleményével!

Természetesen mi magunk is nagyon hasznosnak tartjuk a videót, de az igazi kérdés, hogy Ön mennyire tartja hasznosnak. Kérjük tehát kattintson a videóra, nézze meg izgalmas újdonságainkat, és kérjük írja meg nekünk, hogy mi tetszett leginkább a videóban.

A videóban említett fejlesztések részletezését a Tudásbázis "Újdonságok" rovatában találja. Ide kattintva pedig az adatkezelési bírsággal kapcsolatos félelmeket tisztázandó blogbejegyzés és videó látható.

 

[TRÉNING] Hogyan lesz automatizált megrendelési folyamata és kiemelkedő profittal működő online értékesítése? (eCommerce Tréning április 21-én)

Ugye tudja, hogy csak akkor lesz profi online marketingje, ha megrendelési folyamatait is profi módon automatizálja?

Miért?

Mert ha nincsenek rendszerszinten megtervezve, összerakva, bevezetve a cégébe a tömeges új megrendelésekkel kapcsolatos feladatok automatizálása, akkor a profi marketing több problémát hoz, mint amennyi hasznot!

Sok új megrendeléssel sok munka van. Szokatlanul sok megrendeléssel pedig szokatlanul sok munka. Nem csak a számlák írása, de a csomagolástól kezdve a postára adásig egy csomó feladat. Tudjuk, mert számtalan ügyfelünkkel átéltük már, de már első kézből is tudjuk, első fizikai termékünk a Webshop Szupermarketing Kézikönyv kapcsán. Ahogy Önnek is, úgy nekünk is minden új szolgáltatás vagy termék értékesítésénél végig kell gondolnunk, hogy milyen plusz feladatokkal fog járni az adott bevezetés. Hadd említsek csak néhányat:

  • Értékesítési folyamat megtervezése, elkészítése (értékesítési oldal, csali, hirdetések stb.),
  • megrendelési rendszer elkészítése (rendelés fogadás, fizetési módok, új termék felvétele stb.),
  • automatikus számlázás és a számlák eljuttatása a megrendelőknek,
  • fizetésre emlékeztető levelek,
  • véleményt és ajánlást kérő levelek,
  • ügyfélszolgálati kapacitás növelése és az ügyfélszolgálat felkészítése (információk az új termékekről, termék információk átadása stb.),
  • csomagolás megszervezése (csomagoló anyag beszerzése, postázási adatok nyomtatása, kísérő levelek megírása stb.),
  • postázás vagy annak kiszervezése,
  • raktározás vagy annak kiszervezése,
  • megszervezni, hogy az egyes munkatársak mikor mit csinálnak és hogy jelzik mások számára, hogy ők végeztek a feladatukkal,
  • új termék beszerzése, pótlása, készletkezelése.

Őrület, hogy akár csak egyetlen új termék kapcsán is mennyi munka keletkezik és mennyi felkészülést igényel a minőségi teljesítés!

Csak képzelje el, hogy összeállít egy profi online marketing folyamatot és elkezdenek özönleni a megrendelések!

Tudná kezelni a cége? Elégedettek lennének a vásárlói?

A jó hír, hogy ezeknek a plusz feladatoknak a nagy részét egyszerűen le lehet automatizálni. Minden egyes lépésnél hatalmas segítséget jelent a MailMaster. A megfelelő automatizmusokkal ugyanis lehetséges, hogy a megrendelések nem többlet munkát, csak többlet profitot hozzanak Önnek!

Még jobb hír, hogy Ön ezt meg tudja tanulni és meg fontosabb, hogy meg is tudja valósítani!

eCommerce tréningünk már rengeteg cégvezetőnek és marketingesnek könnyítette meg az életét, és tette örömmé a megrendelések fogadását. Most Önön a sor, hogy létrehozzon egy olyan értékesítési folyamatot, ami Önnek dolgozik és nem Önt dolgoztatja!

Jöjjön el április 21-i tréningünkre, tanulja meg, és valósítsa meg egy nap alatt automatizált megrendelési rendszerét!

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

"...Mindenkinek csak ajánlani tudom, kivéve a konkurenciáimnak...."

"Az oktatóanyag nagyon hasznos, és azonnal átültethető a gyakorlatba. Mindenkinek csak ajánlani tudom, kivéve a konkurenciáimnak."

Csillag Krisztina, www.dado-kutyatap.hu

További információ és jelentkezés »

 

Így lesz profi és automatizált a toborzás és munkaerőkiválasztási folyamata

Mi az az egy tényező amin az Ön cégének a hosszú távú sikere nagyobb mértékben múlik, mint bármi máson? Stratégia? Tőkeerő? Marketing? Piaci dominancia? Ha minket kérdez, a személyes tapasztalatunk alapján a válasz gondolkodás nélkül: a minőségi munkatársak megtalálása. (OK, ez a címből némileg sejthető volt.) Minden más tényező ami a siker, a célok elérésére vonatkozik, csupán következménye annak, hogy milyen emberek működtetik a céget. És ez a szellemi munkát végző kollégákra fokozottan igaz.

OK, de hogyan lehet megtalálni és kiválasztani a megfelelő munkatársat? Nos, erről szól a mai videó, melyből kiderül, hogy mik a MarketingSzoftverek automatizált munkaerőkiválasztási folyamatának a fontos mozzanatai.

 

Hogyan született a gépezet?

A videóban bemutatott "gépezet" a MarketingSzoftverek elmúlt évtizednyi munkaerőkiválasztási tapasztalatából "nőtt ki" - mind a sikereinkből és kudarcaink kijavításából. Sőt, a saját kísérletezgetéseink mellett számos tanácsadó segítsége és tudása is benne van.

Miért kezdje el már ma?

Kezdjen hozzá ebben a hónapban, akár ezen a héten. Miért? Mert a mukaerőkiválasztás automatizálása lehet, hogy az Ön cégében egy ideig nem lesz sürgős teendő, "csupán" fontos. Ez az, ami miatt a legtöbben bele sem fognak. Idejének és tudásának az egyik legjobb hasznosítása a cége emberi állományának fejlesztése, gondozása.

Hogyan lehet Önnek is ilyen rendszere?

Függően technikai felkészültségétől és hogy inkább ÖNÁLLÓAN rakja össze, vagy KÉSZEN akarja kézbe kapni, örömmel segítünk Önnek az alábbi módok bármelyikén.

 

Legendás szolgáltatás 2: Ügyfélszolgálati kiválóság Google Site Search segítségével

Létezik egy megoldás, amivel egyszerre:

  • gyorsabban szolgálhatja ki az ügyfeleit, így
  • nagyobb elégedettséghez vezet részükről.

Ezáltal:

  • tehermentesíti az ügyfélszolgálatát, és...
  • ...pontos információval látja el cégét arról, hogy mik a leggyakrabban felmerülő kérdések a részükről.

A Legendás Szolgáltatás sorozatunk első videójában már utaltam erre a gyorsan alkalmazható megoldásra: a Google Site Search és a MailMaster Ügyfélszolgálati Moduljának integrációja. Gyorsan bevezethető, hasznos, de kevesen ismerik. Íme a lényeg kevesebb mint öt percben:

 

Ez minden? Nem!

Mik a további előnyei a Google Site Search alkalmazásának és a MailMaster Ügyfélszolgálati modul integrációjának? ...nem mintha nem lenne elég előny a gyorsabb és profibb, részben önműködősített kiszolgálás, de... Ha szemfüles volt, akkor néhány további finomság is eszébe juthatott a videó láttán:

  • A Google Analytics révén pontos webanalitikai kimutatásokat nyerhet a Site search-ről, így pl. az is kiderülhet, hogy az egyes témák iránt érdeklődő látogatók milyen arányban és milyen értékben konvertálnak.
  • Szintén analitika: kiderül, milyen mértékben segíti a látogatóit a weboldalának a tartalma. Ha például egy kifejezésre többféleképpen keres rá egy látogató egymás után, akkor az azt jelzi, hogy vagy nem áll rendelkezésre a tartalom, vagy nem nyújt elegendő segítséget.
  • Még a fiatal, képzett weboldallátogatói is csak (többnyire külföldi) nagyvállalatok holnapjain találkoznak ezzel a megoldással, így ez a megoldás nagyon profi látszatot kelt. És, hát, valljuk be: az is!

Ha még nem használja a MailMaster Ügyfélszolgálati Modulját, érdemes közelebbről megismernie - kattintson ide az összefoglaló leíráshoz.

 

Újdonságokat teszteltünk webshoposoknak és rendezvényeseknek... (jöhet esettanulmány is?)

Múlt csütörtökön rendkívül sikeres napot zártunk az első Ecommerce Expón, melyen több izgazán izgalmas MailMaster újdonságot is teszteltünk. Újdonságaink első sorban akkor fognak tetszeni Önnek, ha van webshopja, vagy tervez webshopot, valamint ha marketingjének vagy magának szolgáltatásnak fontos része a rendezvények.

Képes beszámolónkban gyors áttekintést kap ezekről az újdonságokról, ha pedig számokra, részletekre, eredményekre is kíváncsi, kérjük kommenteljen a blogban vagy Facebook oldalunkon, és készítünk videós esettanulmányt is!

[TRÉNING] Hány listája legyen és hogyan szegmentálja őket a legjobban? Rendszerépítési tréning március 31-én...

Ha már valamekkora rutint szerzett a MailMaster használatában, előbb-utóbb fel fog merülni a kérdés, hogy hány listája legyen, és hogy hogyan szegmentálja – azaz csoportosítsa – a lehető legjobban a feliratkozóit.

Amíg csak egy listája van, addig a szegmensek tökéletes megoldás lehet. Amikor viszont már több listát használ, akkor hamar találkozhat azzal a problémával, hogy szegmensekkel csak egy-egy listában szereplő embereket képes csoportokra osztani.

Ilyenkor általában elkezdik a felhasználók felfedezni a listaszinkront és a műveleteket, amik segítenek egyik listából a másikba eljuttatni a kívánt információt, és így egy listában képesek akár több listában is szereplő feliratkozókat csoportosítani.

A listaszinkron és a műveletek ilyen szinten való használata viszont csak rövid távú megoldást ad az éppen aktuális problémákra, hosszú távon akár átláthatatlanná is tudja tenni velük rendszerét.

Több lista használata esetén ezekkel a problémákkal fog találkozni egyre gyakrabban:

  • Miként tud kampány levelet kiküldeni úgy, hogy azt csak azok kapják meg, akiknek szól...
  • ...viszont mindenki megkapja, akinek szól...
  • ...de ne kapják meg többször a levelet...
  • ...és a leiratkozási link helyesen írassa le a feliratkozókat különböző listákból?

További kérdése lesz, hogy:

  • Hogyan kezelje a leiratkozásokat úgy, hogy azok minden listában leirassák a feliratkozót?
  • Hogyan csoportosítsa a feliratkozóit, ha olyan statisztikákra kíváncsi, amelyek az egész adatbázisát érintik?
  • stb.

Rendszerépítési tréningünkön a kezébe adunk egy olyan módszertant, amivel örökre megoldhatja ezeket a problémákat MailMaster fiókjában!

Kattintson az alábbi gombra a részletekhez és a jelentkezéshez:

Kerüljön be a MailMaster használók azon belső körébe, akik ki tudják használni a MailMaster építőkocka elvében megbújó tengernyi lehetőséget. A legsikeresebb ügyfeleink ezt a tréninget többször is végigcsinálták.

Jöjjön el a tréningre és legyen profi MailMaster rendszerépítő! Vállalkozása csak profitálni fog ebből a tréningből!

"...én minden cégvezetőt elküldenék kötelezően..."

"Mikor érdemes erre a tréningre jönni? Ha bármilyen rendszerben már küldtél ki hírlevelet, vagy ha még soha. Ha most tanulod a mailmastert, és hallani akarsz rengeteg olyan dolgot, amivel megspórolod a kipróbálgatós időszakot. Ha nem akarsz káoszt csinálni a cégedben, majd eljönni 2 év múlva és fogni a fejed, hogy "miért nem jöttem előbb". Én minden cégvezetőt elküldenék kötelezően. Röviden ennyi, a hosszabb verzió meg nem férne ki sehova :)"

Molnár Alexandra, www.amobafotel.hu

További információ és jelentkezés.

 

[TRÉNING] Pont a vásárlóival nincs ideje rendszeresen kommunikálnia? eCommerce tréning most csütörtökön (2016.03.10)

A modern online marketing folyamatok egyik legfontosabb szabálya, hogy mindent meg kell tennie azért, hogy egy érdeklődőiből vásárlót csináljon.
Ezért hoz létre úgynevezett csalikat, majd kommunikál rendszeresen, hirdet, telefonál stb. Amennyiben sikerrel jár és rá tud venni valakit,
hogy vásároljon Öntől, akkor onnantól kezdve egy teljesen más alapra helyezte a kapcsolatát érdeklődőjével. Vásárló lett belőle.

Ez egy komoly pszichológiai lépés, ami képes arra, hogy a már vásárlásra bírt embereket könnyebben
rá tudja venni a vásárlásra újra, meg újra. Olcsóbban, mintha új vevőket keresne.

Sajnos azonban a vásárlókkal való kommunikáció kiépítése is energiákat von el a cégtől. Hiába lenne
fontos kezelnie vásárlóit, a legtöbb cég képtelen erőforrást fordítani erre a területre.

Szerencsére ennek a kommunikációnak rengeteg fajtáját le lehet automatizálni.

  • Kérhet automatikusan véleményt termékéről / szolgáltatásáról és így életbevágóan fontos információhoz juthat piacáról,
  • beállíthat újravásárlás ösztönző leveleket, amikkel automatikusan újabb vásárlásra bírja meglévő vásárlóit,
  • indíthat termék vásárlás után automatikus kampányokat más, drágább termékeiről, ezzel is növelve vársárlóinak élettartam értékét,
  • kérhet ajánlásokat vásárlóitól, amiket marketing kommunikációjában sikeresen felhasználhat,
  • buzdíthatja vásárlóit arra, hogy másoknak is mondják el, milyen jó terméket vettek Öntől.

Jöjjön el csütörtöki tréningünkre, és tanulja meg, hogyan kell kihasználnia a cégében már ott lévő értékeket. Kezdje el és automatizálja cégében a vásárlókkal való kommunikációt! eCommerce
tréningünkön minden fontos elemét meg fogja tanulni a MailMaster-nek, amivel ezeket a példákat meg tudja valósítani.

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

"...minden eddigi problémánkra már látom az intelligens megoldást..."

"Amellett, hogy a szoftver zseniális, és minden eddigi problémánkra már látom az intelligens megoldást általa, nekem a legnagyobb öröm, hogy a Marketingszoftverek csapatának mennyire konstruktív a hozzáállása. A problémáimmal, ötleteimmel nem elhajtanak, hanem megoldják őket. Ritka az ilyen, de nagyon jó érzés! Köszönöm!"

Ábrahám Kata, www.yogabazaar.eu

További információ és jelentkezés »

 

[TRÉNING] Gondot okoznak a nem fizető megrendelelők? eCommerce tréning március 10-én...

A megrendelések után nem fizető ügyfelek sok magyar mikro- és kkv vállalkozásnak gondot okoznak. Nem elég, hogy a jó ügyfelekkel is rengeteg a munka (számlázás, csomagolás, szállítás stb.), de még törődnie kellene azokkal is, akik nem fiztetnek időben...

Sokan azért nem foglalkoznak a kintlevőségeik kezelésével, mert úgy érzik, rendkívül kellemetlen egy "jó" ügyfelet noszogatni a fizetésre. Ha pedig még a szándéka meg is van rá, hogy nem fizető megrendelőitől begyűjtse terméke vagy szolgáltatása díját, akkor sem egyszerű feladat megszervezni azt. Fejben tartani, hogy kinek mikor szólt, és kinek mikor kellene szólnia... még táblázatok segítségével sem túl egyszerű. Ha viszont nem foglalkozik ezzel, akkor rengeteg bevételtől esik el vállalkozása.

A jó hír, hogy MailMaster felhasználóként rendkívül egyszerűen be fog tudni állítani egy olyan pénzbehajtó rendszert, ami magától működik és gyűjti be a pénzt. Így Önnek és munkatársának nem kell ezzel foglalkoznia, miközben nem esik el bevételeitől sem.

eCommerce tréningünkön megtanítjuk, hogyan készítse el pénzbehajtó rendszerét. Sőt, ez csak egy a sok rendszerből, amit egy nap alatt felépítünk! Íme néhány további példa:

  • Automatikus számlázó és beérkeztető rendszer,
  • upsell folyamat,
  • kuponkód osztás,
  • újravásárlás ösztönző rendszer.

Az eCommerce tréning egy nagyon gyakorlatorientált tréning, ami akkor lesz érdekes az Ön számára, akik szeretnének végre látni egy összetett rendszert a MailMaster-rel felépítve. Egy nap alatt olyan összetettség rendszert építhet fel, amiről nem is gondolná, hogy ilyen rövid idő alatt megtörténhet.

A részletekhez és a jelentkezéshez kattintson az alábbi gombra:

Csatlakozzon azon vállalkozók csoportjához, akik már élvezik a valóban egyszerű internetes értékesítés áldásait!

"...minden újabb tanulási, fejlődési szakaszban meglep, hogy mennyi mindent tud még a szoftver..."

"Évek óta használom a MailMastert, minden újabb tanulási, fejlődési szakaszban meglep, hogy mennyi mindent tud még a szoftver, de ami még ennél is lenyűgözőbb, az a MailMaster csapat hozzáállása, az alázat, a kedvesség, a szeretet és segítőkészség, mely minden képzés alkalmával megérint! Köszönöm. hogy ilyenek vagytok! Remélem minél több emberhez eljut a küldetésetek, én csak ajánlani tudom!"

Balkó-Rajnai Krisztina, www.ekitoekszerek.hu

További információ és jelentkezés »

 

Oldalak

Oktatóanyagok letöltése

Gyakorlatias marketing útmutatók

Nyerjen betekintést a legeredményesebb online marketing technikák alkalmazásába, akár azonnal!

Oktatóanyagok letöltése