Érdeklődő szerzés
2
perc
olvasási idő

A profik így csinálják: Szerezz úgy leadeket kvízzel, mint ezek az ügyfeleink

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2024-03-25

Ha érdeklődőszerzésről van szó a kvíz funnel működik. Ez talán nem is kérdés.

Kérdés viszont, hogy hogyan néz ki egy profi kvíz funnel. Milyen marketing pszichológiai elvek mentén érdemes megtervezni, hogy tényleg jól működjön? Hogyan építsd fel, hogy minőségi érdeklődőket hozzon, miközben fel is méri ki a legrelevánsabb lead, akinek azonnal értékesíthetsz?

Sokan ott akadnak el kvízben, hogy nem látják milyen rendszerben működik:

  • Melyik kvíz elemek feltétlenül szükségesek és melyek nem?
  • Egyáltalán az egyes elemek mitől működnek?
  • Vagy éppen miről szóljon a kvíz, ha a te bizniszedben látszólag nincs kvíz téma?

Ezekre pontosan választ kapsz a következő két videóból.

A videókban két SalesAutopilot ügyfél példáján keresztül mutatom be:

  • Hogyan működik egy profin felépített kvíz funnel?
  • Milyen kvíz lépések vannak?
  • Mire érdemes figyelni az egyes lépések tervezésekor?

Mutatok egy nagyon egyszerű, bárki által összerakható kvízt és egy komolyabb rendszert is.

Ezekkel könnyedén meg tudod tervezni a saját érdeklődőszerző kvíz funneled, anélkül, hogy drága időt pazarolnál találgatásra.

Egy korábbi bejegyzésemben arról is beszéltem, hogy milyen a jó kvíz funnel, milyen bizniszben mi működik és mire kell figyelni a tervezéskor, hogy sikeresen hozza az érdeklődőket. Érdemes ezt is megnézni.»

Így néz ki egy profi, komoly kvíz funnel

Az első videóban Pongor-Juhász Attila egy korábbi – azaz most már nem éles – Rés a pajzson nevű kvíz rendszerén keresztül modellezek le egy igazán profi érdeklődőszerző kvízt. Ebből a videóból nemcsak az egyes kvíz lépéseket tanulhatod meg, de azt is, hogy:

  • Milyen a jó kvíz landing?
  • Milyen formában mutasd meg az eredményt?
  • Hogyan használd a kvízt a kitöltők szegmentálására, hogy azonosítani tudd a legjobb vevőidet?

Így csinálj kvízt kezdőként vagy, ha nincs témaötleted

Ha bármikor felmerült benned a kétely, hogy a kvíz nem neked való, mert nem tudásalapú a bizniszed, akkor a második videót mindenképp nézd meg. Ebben megmutatom a létező legegyszerűbb kvíz funnelt, amit tényleg bárki létre tud hozni. Az ötlet egyszerű de nagyszerű, a megvalósítás pedig pofonegyszerű a SalesAutopilottal.

#start-yellow#

Építsd fel ingyen az első kvíz funneled

Regisztrálj magadnak ingyenes SalesAutopilot fiókot, ahol A-tól Z-ig fel tudod építeni az első kvíz funneledet. Előfizetni pedig ráérsz, amikor már tele vagy érdeklődőkkel!

Regisztrálj és szerezz több érdeklődőt, olcsóbban »

#end-yellow#

A kvíz funnel felépítése sokszor egyszerűbb, mint gondolnád

Az alapok ugyanazok, mint a legtöbb érdeklődőszerző rendszerben, de vannak azért egyediségek, amikre érdemes odafigyelni:

  • Landing oldal: Itt adod el a kvízt. Szükséged lesz többek között a problématudat mélyítésére, főleg ha hirdetésből tereled ide az embereket.
  • Kérdések: Értelemszerűen egy kvízhez kellenek kérdések. Ezt megelőzi egy bevezető rész, ahol pár szóban beszélsz a kvízről. Ha profin szeretnéd ne felejtsd el a személyes, szegmentáló kérdéseket, ami alapján minősíteni tudod a kitöltőket. Az első videóban mutatok ilyen kérdéseket.
  • Kiértékelés: A kitöltés végén jön az eredmény, amit többféleképpen is megoszthatsz. A videóban mutatok egy szuper példát a kiértékelés megjelenítésére, de arról is beszélek mikor érdemes landing oldalt vagy emailben küldött PDF-et választani az eredmény megmutatásához.
  • Sales oldal: A kvíz után akár rögtön értékesíthetsz is. Sőt, ha jól rakod össze a szegmentáló kérdéseket, akár személyre szabottan is eladhatsz az eredmények alapján. Persze ez már haladó szint, kezdeni semmiképp ne ezzel kezdj, de jó ha látod milyen komoly lehetőségek rejlenek egy kvíz funnelben. A videókban ezt is megmutatom.

Remélem a videók fellelkesítettek a kvíz funnel készítésre. Ha így van akkor bátran regisztrálj a SalesAutopilotba, ahol teljesen ingyen fel tudod építeni az első kvíz funneledet, és ráérsz akkor előfizetni, amikor már özönlenek a vevőjelöltek.

Ha pedig már ügyfelünk vagy, akkor irány a fiókod, vesd bele magad a kvíz funneled tervezésbe és csatlakozz a profi érdeklődőszerzők közé.

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet