A profik így csinálják: Szerezz úgy leadeket kvízzel, mint a TOP vállalkozások
Ha érdeklődőszerzésről van szó a kvíz funnel működik. Ez talán nem is kérdés.
Kérdés viszont, hogy hogyan néz ki egy profi kvíz funnel. Milyen marketing pszichológiai elvek mentén érdemes megtervezni, hogy tényleg jól működjön? Hogyan építsd fel, hogy minőségi érdeklődőket hozzon, miközben fel is méri ki a legrelevánsabb lead, akinek azonnal értékesíthetsz?
Sokan ott akadnak el kvízben, hogy nem látják milyen rendszerben működik:
- Melyik kvíz elemek feltétlenül szükségesek és melyek nem?
- Egyáltalán az egyes elemek mitől működnek?
- Vagy éppen miről szóljon a kvíz, ha a te bizniszedben látszólag nincs kvíz téma?
Ezekre pontosan választ kapsz a következő két videóból.
Szerezz érdeklődőket és vágd meg a hirdetési költséget kvíz funellel
A hirdetési árak évek óta töretlenül nőnek, ráadásul a hirdetések olyan gyorsan kiégnek, hogy alig van idő rendesen kitesztelni egy új érdeklődőszerző rendszert. Ha ez még nem lenne elég, egyre nehezebb megszerezni az érdeklődők figyelmét. Megtartani pedig még nehezebb!
Pedig ebben a gazdasági helyzetben a minőségi, fenntartható és skálázható érdeklődőszerzés kulcsfontosságú a vállalkozásod sikeréhez. Ebből pedig az következik, hogy az érdeklődőszerző rendszerednek működnie KELL.
Főleg, ha már egy csomó időt beletettél az elkészítésébe.
Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod a fenti problémákat kvíz funnel építésével megoldani, vagy legalábbis jelentősen csökkenteni.
Elérhető a felturbózott Email és időzítései képernyő + email marketing tippek
A megújult Levél és időzítései képernyő letisztult megjelenéssel, kézre eső funkciókkal és hatékonyabb működéssel dolgozik a kezed alá. Mi pedig extra email marketing tippekkel segítjük a vállalkozásod, amik a leveleid megnyitási arányát, ezáltal a bevételedet is növelhetik.
[…]
A legújabb SalesAutopilot fejlesztések, amik segítik a vállalkozásodat!
E havi #SAPIlife videós podcastunkban Edit bemutatja azokat az új funkciókat, amelyekkel gyorsabban dolgozhatsz a SalesAutopilotban, valamint kiderül:
- hogyan hozhatsz létre egyedi kuponkódokat, hogy még több bevételt generálj,
- miben újult meg és hogyan szolgál téged a felturbózott WooCommerce integráció,
- milyen kimutatást készíthetsz a vásárlóidról, ha az a célod, hogy újra vásároljanak és vevőkből rajongók legyenek, és
- hogyan könnyíti meg a dolgod a megújult Shoprenteres termék szinkron.
4 képernyő is megújul 07. 03-án… véglegesen!
Gyorsabb, hatékonyabb, logikusabb felépítéssel segítik a munkádat az új képernyők. Mostantól gyorsabban hozhatsz létre landing oldalakat, könnyebben átláthatod a feliratkozóid adatait, és a marketing rendszereid megalkotásában is segítséget jelent a megújulás.
[…]
Új fejlesztések SalesAutopilotban és egy ajándék!
E havi #SAPIlife videós podcastunkban Edit bemutatja új űrlapsablonjainkat, a teljesen megújult UNAS integrációnk előnyeit, és két olyan fejlesztésünk is szóba kerül, amellyel marketinged eredményességét tudod mérni. Végül pedig megmutatjuk, hogyan érdemes ügyet írni nekünk, hogy minél gyorsabban segíthessünk.
[…]
Érdeklődőszerző automatizmus a webshopodnak, maximum 4 munkaóra alatt
A webáruházak bántóan nagy többségénél a túlgondolás akadályozza meg az érdeklődőszerző automatizmusok létrehozását. Ha te is sok lépéses folyamatokban gondolkodsz, annak a mázsás terhével megfejelve, hogy elsőre tökéleteset akarsz alkotni, akkor most figyelj! A túlgondolás elhúzódó kivitelezést, halogatást, meg nem valósult projekteket szül. A cikkben ismertetett megközelítéssel viszont még lassabb munkatempó mellett is felépíthetsz egy működőképes érdeklődőszerző rendszert, kidolgozott csalival – 4 órán belül! […]
6 izgalmas tavaszi újdonság a SalesAutopilotban
Legújabb #SapiLife videós podcastunkban Adamcsek Edit 6 új, figyelemre méltó fejlesztést mutat be neked, amelyekkel többek között gyorsabban áttekintheted emailjeid eredményességét, és vásárlóidnak elérhetővé tudod tenni a Foxpost vagy Packeta csomagpontba történő szállítás lehetőségét. Nézzük, miért érdemes ezeket az új funkciókat kipróbálni.
[…]