Az online marketing legegyszerűbb, mégis bizonyítottan működő receptje 2 x 90 percben

Üdvözlöm, Csepregi Balázs vagyok. 10 éve foglalkozom onlne marketinggel, és abban fogok segíteni Önnek, hogy az online marketing segítségével kiaknázza termékének, szolgáltatásának az Interneten történő tömeges eladásában rejlő lehetőségeket.

- és ez nem egy üres ígéret, mint amilyennel százával találkozhat magyar nyelvű weben!

Az elmúlt 10 évben több tucat weboldalt készítettem saját kezűleg, szintén sok tucat oldalt készített cégem a MarketingSzofttverek, és sok száz online vállalkozó mentorálásában vettem részt a Profi(t) Képző Program keretében.

Van néhány ügyfelem, akik együttes online forgalma több milliárd forintot tesz ki, miközben egyikük cége sem nagyobb pár fősnél, és természetesen volt sok-sok ügyfelem, akik nem jutottak sehova.

Százakat láttam, akik eldöntötték, hogy online üzletük segítségével fogják megvalósítani álmaikat, és azt figyeltem meg, hogy az a néhány vállalkozás, amelyek tényleg komoly eredményeket értek el, ugyanazt a néhány dolgot csinálta viszonylag rendszeresen és viszonylag jól; miközben a legtöbben, akik nem jutottak egyről a kettőre, ugyanazokat a hibákat követték el újra és újra.

Ezekről a hibákról írtam legutóbbi tanulmányomban, melynek címe "Az Online Marketing Csapda, ...", most azonban a megoldást szeretném megmutatni Önnek, méghozzá olyan egyszerű és befogadható módon, ahogyan még talán soha nem találkozott vele.

Persze ha ismer már egy ideje, akkor tudhatja rólam, hogy készítettem már mindenre kiterjedő, 15 óránál is hosszabb, legalább fél évre elegendő feldolgozni valót tartalmazó oktatóanyagot is (Gerilla Piacépítés Villámkurzus), most azonban - az elmúlt két év és több száz konzultáció tapasztalatából kiindulva - úgy látom, hogy bizonyos tekintetben éppen az ellenkezőjére van szükség: olyan tudásanyagra van szükség, amire bárkinek van ideje és türelme, valamire, amit bárki könnyen és eredményesen fel tud dolgozni.

Éppen ezért most az a célom, hogy olyan rövid idő alatt és olyan egyszerűen mutassam be Önnek az online marketing sikerének titkát, ahogyan még soha nem látta! Egészen konkrétan 90 percet adtam magamnak, de mielőtt a részletkbe mennénk, hadd térjek ki egy kicsit a magyar online marketing piac jelenlegi helyzetére - ahogy én látom!

"Ez volt a legjobb online marketing előadás, amit valaha hallottam! Eddig több előadásra adtam magamban 10 pontot. Ezek mostantól 8 pontosak, és a Te előadásod az egyetlen 10 pontos!

Csatlós Csaba, az SHP.hu tulajdonosa, amikor nemrég
az SHP Akadémián előadtam ezt az előadásomat

 

Az eredmények legnagyobb ellensége az összezavarodottság és a kapkodás!

Mielőtt ugyanis bemutathatnám Önnek a megoldást, érdemes ismernie azt a környezetet, amelyben ez a megoldás megszületett. Ez a környezet pedig a "Nagy Magyar Online Marketing Valóság".

Túl sokan vannak ugyanis, akik azért nem jutnak egyről a kettőre, mert mindig újabb és újabb tanácsok nyomán mindig újabb és újabb dolgokba kapnak bele. Hogy miért? Mert túl sokan vannak azok az "online marketing tanácsadók" is, akik meggyőzik őket, hogy aki az éppen aktuális divatmarhaságot csinálja, az lesz sikeres.

De kik is ezek az "online marketing tanácsadók"? (Ha négy szemközt lennénk, azt mondanám, hogy "...ki a franc ez a néhány sarlatán...?", de természetesen ide ezt nem írhattam... ;-)

De most komolyan! Kik is azok, akik nem átallanak egy online marketing tanfolyam elvégzése után és az első online kampányuk közben már arról beszélni, hogy hamarosan online marketinget fognak oktatni? Vagy kik azok, akik néhány sehogyan sem sikerült online kampány után, néhány kampány után, ami szinte semmi értelmes eredményt nem hozott, elkezdenek online marketing képzéseket tartani, mert abban több pénz van?

Úgy nőnek ki az online "guruk" a földből, mint a gomba!

Én magam már 6 éve készítettem weboldalakat (3 évig saját kezűleg, 3 évig cégként), mire azt mertem mondani, hogy kezdek érteni hozzá. Hat éve űztem a szakmát, mikor Wolf Gábor bátorítására úgy döntöttem, hogy itt az ideje kiállni a közönség elé, és elkezdeni tanítani.

Csak gondolja végig: Nem lenne felháborító, ha mondjuk olyan szakmákban, mint az orvos, a hídépítő, vagy akár csak a tetőács olyan módon születnének a "szakemberek", mint az online marketing tanácsadói szakmában? Ön mennyire bízná ilyen szakemberekre születendő gyermekét, a négyes villamos Duna felett való átkelését, vagy akár "csak" új családi házának tetőszerkezetét?

Semennyire? Akkor vállalkozása - és ezzel együtt családja - pézügyi jövőjét miért - bízná rájuk? Csak gondolja végig nagyon komolyan!

Miért hinné el, amit mondok? De tényleg!

Ha egy sikerrecept nagyon egyszerű, akkor az vagy nagyon felületes, vagy nagyon nagy tapasztalat van mögötte.

Tekintettel arra a piaci környezetre, amiben mindkettőnk vállalkozása működik, és arra tényre, hogy a fentieket átgondolva minden bizonnyal Ön is pontosan tudni akarja, hogy ki vagyok és mihez értek, mielőtt az idejét és energiáját az én tanácsom alapján osztaná be, egyszerűen nem tehetem meg, hogy szerénykedek: pontosan Ön elé kell tárnom, hogy milyen szakmai tapasztalat jogosít fel arra, hogy "osszam az észt"!

Önnek szüksége van erre az információra, ha el akarja dönteni, hogy ez a sikerrecept csak egy felületes ostobaság, vagy éppen ellenkezőleg, óriási tapasztalatból táplálkozik!

Fentebb már leírtam pár információt a tapasztalatommal kapcsolatban. Van viszont néhány további fontos tény, amikre már csak "régi" ügyfeleink emlékeznek, de amelyek olyan tudást adnak a kezünkbe, amire érdemes odafigyelni.

Mi, a MarketingSzoftvereknél már három évvel azelőtt webanalitikai szoftverszolgáltatást működtettünk, hogy a Google 2005-ben megvette és ingyenessé tette az egyik legdrágább webanalitikai szoftvert, az Urchint.

Már három évvel azelőtt, hogy a Google kiadta a ma ingyenes tesztelő eszközét, a Google Website Optimizert, webanalitikai eszközünk segítségével rendszeresen alkalmaztuk az ún. "A/B tesztelés" módszerét.

Az elmúlt két évben pedig a Profi(t) Képző Program keretén belül weboldal elemzések, webkonferenciák, rövid telefonos konzultációk és 2-3-4 órás stratégia felállító megbeszélések tucatjain rengeteg online vállalkozás mindennapjaiba láttam bele, és pontosan tudom, hogy mit csinálnak azok, akiknek működik, és pontosan tudom azt is, hogy mit csinálnak azok, akiknek nem működik.

Ezt a tapasztalatomat szeretném megosztani Önnel, és egy olyan valódi sikerreceptet adni a kezőbe, amit nem én írtam, hanem amit csak "desztilláltam", méghozzá több száz online vállalkozással való közös munka tapasztalatából.

Egy előadás, ami attól értékes hogy rövid és egyszerű

Ahogy már fentebb is írtam, szeretném Önnek mindössze 90 percben átadni mindazt, amit a fenti tapasztalatok az elmúlt 10 évben megtanítottak nekem az onine marketingről.

Hogy miről lesz szó?

1: Arról az 5+1 kategóriáról, amikkel ha viszonylag rendszeresen, viszonylag hosszan, és viszonylag ügyesen foglalkozik, akkor elkerülhetetlen, hogy kiemelkedően jól menjen az online üzlete

2: Arról a három-három teendőről, amelyeket MINDENKÉPPEN el kell végeznie ebben az öt alapkategóriában, azaz összesen 15 teendőről, amiket rendszeresen kell végeznie

3: Arról a több száz lehetséges teendőről, amelyeket ugyan mások tanítanak, hogy el kell végeznie, de amelyek jelentős hasznosságára nem találtam bizonyítékot az az elmúlt 10 évben, és amelyeket inkább ne is csináljon. Nem mellesleg ezt a pontot lesz a legkönnyeb megvalósítania az előadáson elhangzottak közül, miközben ez fogja Önnek a legtöbb pénzt és legtöbb örömet hozni!

Mint látja, rendkívül egyszerű dolgokról van szó. Akkor mégis hol bukik el a legtöbb vállalkozó?

A válasz nagyon egyszerű: Ott, hogy a legfontosabb 15 teendőt közül jó, ha kettővel, hárommal foglalkoznak. És ez bizony a legtöbbször nem elég!

Hogy miért nem foglalkoznak a többivel? Talán nem hallottak róluk?

De, általában hallottak, csakhogy nem tudják, hogy melyik mennyire fontos. Így egyszerűen ezek az amúgy rendkívül fontos teendők SOHA nem kerülnek sorra a mindennapok sodrásában.

Éppen ezért ennek a 15 kritikus teendőnek a listáját szeretném a kezébe adni, "Az onine marketing legegyszerűbb, mégis bizonyítottan működő receptje 2 x 90 percben" című előadásomon.

"Rendben, de mi a második 90 perc?" - kérdezhetné jogosan,...

...ugyanis sokan kerültek már abba helyzetbe, hogy szépen elmagyarázták nekik, hogy MIT kellene tenniük, de azt már senki nem mutatta meg, hogy HOGYAN kellene ezt megcsinálni.

A második előadásban éppen ezért - előadótársammal, Poór Károllyal - a legkritikusabb technikai teendőket fogjuk bemutatni, és megismertetjük Önnel azokat a kevesek által alkalmazott gyakorlati megoldásokat, amelyek az legtöbb esetben az eredményekért - vagy éppen azok elmaradásáért - felelősek.

Poór Károly, a Success Call Solutions Kft. tulajdonos ügyvezetője a direkt értékesítés és telemarketing szakembereként kreatívan ötvözi az online marketinget a direkt értékesítés eszközeivel, így érve el rendkívüli eredményeket ügyfelei számára.

Az általa alkalmazott és tanított megoldások eredménye képen ügyfelei rövid idő alatt nagy és minőségi adatbázisokat építenek fel, melyek értékesítési potenciálja jelentősen magasabb az általánosan megszokottnál.

Olyan kincset érő gyakorlati tapasztalatokat fogunk megosztani Önnel, amelyek azonnali alkalmazása gyakorlatilag gyerekjáték, de amely titkokra az átlag vállalkozó nem, vagy csak hosszú évek alatt jön rá.

A második elaődás tehát a HOGYAN-ról fog szólni, valószínűleg olyan formában, amilyen formában még korábban nem látta. Egy dologban azonban biztos lehet:

Az előadás után pontosan fogja tudni, hogy mi kell az igazán eredményes online marketinghez, azt is fogja tudni, hogy hogyan kell csinálni, és azt is tökéletesen fogja érteni, hogy ha eddig nem igazán működött online üzlete, akkor az miért volt!

 

Az onine marketing legegyszerűbb, mégis bizonyítottan működő receptje 2 x 90 percben:

2010 október 28. 13:00 óra
Lurdy Konferencia Központ

 

Ezen a szemináriumon tehát:

  • Bemutatom az internetes értékesítés 5+1 lépéses folyamatát, és azon belül is azt az 5 x 3 teendőt, amelyen a sikerek a legtöbb esetben múlnak.
  • Bemutatom a fent említett teendők technikai kivitelezésének legfontosabb titkait, hogy miután hazament, pontosan tudja, hogyan lásson hozzá online marketingje felpörgetéséhez.
  • Végre tökéletesen megérti, hogy ha eddig nem működött elég jól online üzlete, akkor mit kell csinálnia, és hol kell kezdenie a felturbózást.
  • Minden felmerülő kérdést megválaszolunk. Addig maradunk, amíg a résztvevőknek vannak kérdései.

Mindenképpen Önnek való ez a szeminárium, ha:

  • Most kezdi az online marketinget, és nem akar felesleges köröket futni, mielőtt eredményes lesz.
  • Ha már csinálja egy ideje az online marketinget, de nem jön elég eredmény, és nem is tudja pontosan, hogy hogyan lehetne megsokszorozni a haladás sebességét.
  • Ha jól megy online marketingje, de tudja, hogy ha további online üzleteket is fel akar futtatni, ahoz sokkal szisztematikusabb működésre lesz szükség.

A szeminárium pontos helyszíne:

Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont, Lurdy Ház,
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

A szerminárium részletes programja:

12:30 - 13:00 - Regisztráció

13:00 - 14:30 - A eredményes online értékesítés 5 x 3 lépésben

Túlmisztifikált, túlbonyolított online értékesítési "módszertan"-ok helyett részletesen bemutatjuk azt az 5+1 lépéses online értékesítési módszert, amelyet legsikeresebb ügyfeleink követnek, és amit Ön is pillanatokon belül el tud sajátítani.

A módszer annyira egyszerű, hogy elsőre talán elhinni is alig lehet, pedig ha végigkérdezünk 100 online vállalkozót, jó ha néhányan megcsinálják ezeket a lépéseket! (Miközben természetesen éppen ők azok, akiknek kiválóan működik online üzletük!)

Az előadásban a módszer öt lépésével kapcsolatban kezébe adjuk annak a három legfontosabb feladatnak a receptjét is, amit mindenképpen el kell végeznie, miközben az is kiderül, hogy mi az a millió feladat, amihez hozzá se kell kezdenie, ha eredményes akar lenni!

14:45 - 16:15 - A leggyakrabban hiányzó gyakorlati módszerek az eredményes online marketingben

Ebben az előadásban bemutatjuk azokat a gyakorlati tapasztalatokra alapuló tudnivalókat, amelyekre a legtöbben csak hosszú évek alatt jönnek rá, de amely tapasztalatok birtokában gyakorlatilag azonnal meg tudja sokszorozni eredményességét!

Ez az előadás biztosítja azt a tudást, ami ahhoz kell, hogy amikor eljönnek a hétköznapok, akkor ne csak elméletben tudja, hogy mit kellene tudni, de fogalma sincs, hogy hogyan csinálja meg vagy kivel csináltassa meg, hanem hogy pontosan tudja, hogy mit kell megcsinálnia, és hogy mit kivel tud megcsináltatni.

Tipp: Hozza el webmesterét, programozóját, hogy ő is első kézből ismerje meg a legfejlettebb technikákat, hogy akár már másnap hozzá tudjon kezdeni a megvalósításhoz az Ön számára.

Extra: Az előadások végén az összes felmerülő kérdést fel tudja tenni. Így a nap folyamán elhangzottak egymásra tudnak épülni, és ettől szintén sokkal könnyebb lesz az alkalmazás.

A fenti tematika egyrészt azonnal alkalmazható tudást ad a kezébe, másrészt olyan alapot ad online marketingje megvalósításához, amelynek köszönhetően soha többet nem kell összezavarodnia mindenféle online marketing divatmarhaság hallatán!

Az online marketing legegyszerűbb, mégis bizonyítottan működő receptje
2 x 90 percben

A lenti űrlap kitöltésével ezennel 5.000 Ft + áfa áron jelentkezem a 2010. október 28-i szemináriumra!

Minden jelentkező számára külön jelentkezési űrlapot
kell kitölteni!

FONTOS: Amennyiben Ön már MarketingSzoftverek ügyfél, az ezen a szemináriumon elhangzó tudásanyagot további hasznos tudásanyaggal együtt sajátíthatja el október 12-i ügyfélszemináriumunkon!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezeket a mezőket is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Postázási adatok (amennyiben eltér a fentiektől):
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezeket a mezőket is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
A fenti adatokkal ezennel 5.000 Ft + áfa áron jelentkezem a "Az onine marketing legegyszerűbb, mégis bizonyítottan működő receptje 2 x 90 percben" szemináriumra, melynek árát legkésőbb a számla kiállítását követő nyolc napon belül átutalással egyenlítek ki.
Minden Ön által megadott adatot bizalmasan kezelünk. A rendelkezésünkre bocsátott információt sohasem adjuk ki harmadik fél felé. Személyiségi jogait a legmesszebbmenőkig tiszteletben tartjuk

Találkozzunk október 28-án!

Az Ön szolgálatában:

 

Csepregi Balázs, MarketingSzoftverek

ui.: Amennyiben bármilyen problémája adódik a megrendelés során, bátran írjon ügyfélszolgálatunknak Kapcsolat oldalunkon, vagy hívja munkaidőben a következő telefonszámot +36/30/624-3934. Örömmel állunk a rendelkezésére! Cégünkkel kapcsolatos részletes információkat Céginformáció oldalunkon találja meg.

MarketingSzoftverek MailMaster
Ezt a feliratkozási oldalt a MailMaster e-mail marketing automatizálási rendszer működteti. MailMaster | Blog | RSS