Esettanulmány

14

VIDEÓ A

SOK

-BÓL

Önműködő Értékesítés SOKKAL EGYSZERŰBBEN, mint valaha gondolta volna...

Mindannyiunkat feltüzel az Önműködősítő Értékesítés gondolata, de a legtöbben soha nem gondolnák, hogy ez ennyire egyszerű is lehet. Ebben a videó sorozatban megmutatjuk, hogy SOKKAL EGYSZERŰBB, mint gondolná!

 

VIDEÓ #1: Az alábbi videóban egy egyszerű megrendelési folyamat összeállítását láthatja, mely folyamatnak része a rendelési űrlap, de a rendeléskori levelek is. Az egész folyamat összesen 12 percig tart!

Videóinkban valós helyzetek alapján készített esettanulmányokban mutatjuk be, hogy mennyire egyszerű lehet marketingje és értékesítése önműködővé tétele a MailMaster-rel. Ha szeretné tudni, hogy Önnek is működhetne-e, írja meg kommentben a, hogy milyen üzleti folyamatot szeretne "Önműködősíteni". Ha pedig eljött az idő a cselekvésre, kattintson, és segítünk az első
lépésektől kezdve!

guarantee

TÖBB SZÁZ SIKERES ÜGYFÉL
(Nem az Ön cégén kísérletezünk!)

Videó #2: Bankkártya elfogadás és automatikus számlázás 15 perc alatt MailMaster-rel!

Ebben a videóban az első videóban elkezdett rendszert egészítjük ki automatikus számlázással és bankkártyás fizetéssel, valamint a rendeléskori és az utalás beérkezésekor küldendő levelekkel. Természetesen ezen levelekbe teljesen automatizáltan kerülnek be a Díjbekérők (Proforma számlák), valamint a Végszámlák linkjei is. Mindez összesen 15 perc alatt!

Videó #3: Értékesítési oldalak, webmester nélkül, villámgyorsan a MailMaster-rel!

Ahhoz, hogy egy megrendelési űrlap "megelevenedjen", szükség van egy értékesítési oldalra is, amely eladja a terméket vagy szolgáltatást, és az oldal alján ott van maga a megrendelési űrlap. Ebben a videóban két olyan módszert is mutatunk, amelyekkel jobbnál jobb értékesítési oldalakat tud készíteni WEBMESTER NÉLKÜL, tehát gyakorlatilag azonnal, bármikor is tör Önre a kreativitás!

Tipp #1: A videó második felét mindenképpen látnia kell, mert ennyire szép értékesítési oldalt ilyen egyszerűen talán még soha nem csinált!

Tipp #2: A videó utolsó percében van egy őrült jó felajánlásom is, aminek köszönhetően gyakorlatilag ingyen tud hozzájutni a LeadPages-zel készült első értékesítési oldalához!

Tipp #3: Ha nem tudja, mi az a LeadPages, itt tudja megismerni a LeadPages-ről készült videó sorozatunkat.

Videó #4: Soha többé amatőrizmus, avagy SIKERES RENDEZVÉNYEK profi adminisztratív háttérrel a MailMaster-rel!

Legújabb videómban azt MUTATOM meg Önnek, hogy tudja töredékére csökkenteni szemináriumokkal, tréningekkel, értékesítési előadásokkal, és a hasonló rendezvényekkel kapcsolatos adminisztratív terheket a számlázás, a fizetés, a jelentkezések és részvételek adminisztrációja terén, valamint hogyan tudja összességében eredményesebbé tenni rendezvényeit annak a profizmusnak köszönhetően, amit a MailMaster-rel felépítet háttér tud biztosítani.

Egy 30 perces videó, ami örökre megváltoztatja, ahogy céges rendezvényeit bonyolította!

A videóban bemutatott - amúgy elég egyszerű módszereknek köszönhetően - sok-sok munkaórát, nagyon sok pénzt, és rengeteg bosszankodást fog tudni megspórolni jövőbeni rendezvényei során!

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg azt a négy lehetőséget, amelyekkel elindulhat a megvalósítással. Ne feledje: A videóban bemutatott technikák csak azt a céget forradalmasítják, hol hozzá is látnak a megvalósításhoz!

Tipp #2: Nem kapott választ minden kérdésére? Az Ön helyzete eltér a videóban bemutatott helyzettől? Írja meg a lenti komment részben kérdését, vagy hogy milyen helyzetre keres megoldást, és mi - ha csak lehetséges - rövid időn belül elkészítjük az Ön helyzetére is megoldást nyújtó oktató videót!

Videó #5: Időben és pontosan FIZETŐ, tökéletesen felkészített rendezvény résztvevők a MailMaster-rel!

Legújabb videómban bemutatom a rendezvénydíjak hatékony begyűjtésének valamint a résztvevők felkészítésének ponfonegyszerű művészetét! 16 perces videó, ami újabb szintre emeli rendezvényeit ÉS emellett sok más online folyamatát is!

Kérem gondolja végig a következőket:

1.) Mennyivel könnyebb lenne egy rendezvény során a lényegre koncentrálni, ha senkinek nem kellene a nem fizetőket hajkurásznia, mégis minden eddiginél gyorsabban és nagyobb arányban fizetnének a jelentkezők, és így nem kellene azon bűvészkedni, hogy mit kezdjen azoknak a helyeivel, akik ugyan jelentkeztek, de végül nem fizettek?

2.) Mennyivel eredményesebbek lennének rendezvényei - akár ingyenes értékesítési prezentációról van szó, akár fizetős szemináriumról, tréningről, vagy bármi hasonlóról -, ha a közönség egy nevezőn lenne mire odaér, ha mindenki képben lenne, ha nem lennének hamis elvárásaik, és tényleg fel lennének készülve az Ön mondanivalójának befogadására?

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Videó #6: Hogyan fogja tudni TÖKÉLETESEN elégedetté tenni rendezvénye résztvevőit?

Mai videómban egészen pontosan bemutatom, hogyan tudja a MailMaster-rel egy rendezvény esetén elkészíteni automatizált igényfelmérő rendszerét villámgyorsan, hogy aztán már "csak" arra kelljen figyelni, hogy tényleg azt adja a résztvevőknek, amire szükségük van!

Kérem gondolja végig a következőket:

1.) Mennyivel magabiztosabban tudna kiállni egy rendezvény előadójaként, ha előre megkapta a résztvevők legfontosabb kérdéseit, igényeit, és pontosan tudja, hogy megvan rá a lehetősége, hogy pont azt adja nekik, amit kapni szeretnének.

2.) Mennyivel könnyebb lenne, ha mindezért az ég világon semmit nem kellene tennie az egyes rendezvények előtt, mert minden kapcsolódó levél és felmérés automatikusan be lenne állítva, és az Ön dolga csak az igények áttekintése lenne?

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Videó #7: Elégedettség mérésből hatástöbbszöröző piackutató és marketing eszköz NEM csak rendezvényekhez!

Mai videómban részletesen végig kalauzolom azon a folyamaton, ahogy ÖN is könnyedén összerakhatja saját multifunkciós marketing rendszerét, amely:

(i) Elégedettséget mér, és infót gyűjt terméke / szolgálatatása tökéletesítéséhez,

(ii) segít megnyugtatni az elégedetlen ügyfeleket,

(iii) ügyfélvéleményeket gyűjt, amelyek segítenek növeli az értékesítési eredményeket,

(iv) növeli weboldala hitelességét a Google kereső szemében.

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Videó #8: Hogyan szerezze meg MAJDNEM VEVŐI elérhetőségét, és hogyan adjon el nekik?

Az online világ egyik nagy hátránya, hogy bármennyi vevőt is tud szerezni online, mindig lesz egy SOKKAL NAGYOBB tömeg, akiknek végülis tetszik amit kínál, akiknek végülis aktuális is lenne az ajánlata, és akiknek végülis még lehetősége is lenne rá, hogy rendeljenek, de akik egyszerűen mégsem fognak rendelni Öntől

Ebben a videómban bemutatok egy pofon egyszerű módszert, amivel Ön is tíz perc alatt el tudja kezdeni gyűjteni ennek a hatalmas "majdnem vevő" tömegnek az elérhetőségét, és már el is tud kezdeni értékesíteni feléjük!

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Videó #9: Majdnem vevők elérése még profibban: ELÁGAZÁSOS EXIT POPUP ablakokkal

Előző videómban bemutattam egy kiváló lehetőséget majdnem vevői elérésére, de ha sok különböző lehetőség adódik honlapján, akkor egy "szimpla" két lépéses exit popup nem feltétlenül oldja meg a helyzetet.

Mai videómban bemutatom az ELÁGAZÁSOS exit popup létrehozásának rendkívül egyszerű módját, amellyel nem csak begyűjtheti majdnem vevői elérhetőségét, de rögtön egy egyszerű profilozást is elvégezhet, azaz felderítheti, hogy mi után érdeklődött az illető, mi állította meg, és akár további hasznos információkat is beszerezhet.

Tehát azon túl, hogy megszerzi majdnem vevői elérhetőségét, még szegmentálni is fogja tudni őket. A szegmentálás pedig azt is jelenti, hogy pont azzal fogja tudni megkeresni őket, amire igazán szükségük van. Mi lehet még ennél jobb?

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Videó #10: A csali, ami kíváncsiságot és izgalmat szül, és ÍGY meg is tudja csinálni!

Egy olyan "technikai sportban", mint az online marketing sokszor nem az jelenti az áttörést, amikor megjelenik egy új "találmány", hanem amikor egy lehetőség, amelyre már régóta vágyunk, végre technikailag is megvalósíthatóvá válik.

Mai videómban pont egy ilyen lehetőséget mutatok be Önnek. A TESZT egy olyan csali lehetőség, amit a legtöbben eddig csak azért nem alkalmaztak, mert nagyon körülményes lett volna leprogramozni.

Ebben a videóban tehát megmutatom, hogy MIÉRT annyira eredményes a teszt, mint csali, sőt, azt is megmutatom, hogy HOGYAN tud nagyon egyszerűen, mindenfajta programozás nélkül elkészíteni egy csaliként funkcionáló tesztet.

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Videó #11: Ennyire egyszerű: Első hírlevél rendszerét létrehozni!

"Ennyire egyszerű" sorozatunk eddigi részeiben főleg haladó technikákkal foglalkoztunk, de néhány érdeklődőnk és ügyfelünk kérésére most pár olyan videó következik, ami az indulásban, sőt, az extra gyors és eredményes indulásban fog segíteni.

Mai videóm abban az esetben lesz nagy segítség Önnek, ha (A) most indítja első hírlevél rendszerét, vagy ha (B) most indítja első hírlevél rendszerét a MailMaster-rel, és a korábbi idők örökségét nem feltétlenül szeretné áthozni ebbe az új rendszerbe.

19 perc alatt egy teljes hírlevél rendszer! Oké, tudom, hogy könnyű nekem, hiszen ekkora gyakorlattal persze, hogy csak ennyi ideig tart. De kérem gondolja végig, hogy igazából akkor is hatalmas dolog, hiszen 19 perc alatt végig tudjuk kalauzolni a teljes folyamaton úgy, hogy SEMMI nem marad ki, és ezen videó segítségével minden egyes lépést meg tud valósítani, amire csak szüksége lehet az induláskor!

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Extra: Kiegészítő videónkat itt találja, ahol nem csak a két videó, de hamarosan mindkét videó teljes szövege is rendelkezésére fog állni.

Videó #12: Ennyire egyszerű: Átállni a MailMaster-re más hírlevél küldőről!

Előző videónkban azt mutattam meg, hogyan tudja felépíteni ELSŐ hírlevél rendszerét a MailMaster-ben, azaz ha nem használt még más hírlevél küldőt, vagy ugyan épített adatbázist, de nem használta igazán az adott rendszert.

Mai videómban megmutatom a más hírlevél küldőkről való átállás néhány rendkívül fontos technikáját, amelyek abban fognak segíteni, hogy minél inkább zökkenőmentes legyen az átállás a MailMaster-re!

Néhány kritikus információ, amelyeket megtalál ebben a két részes videóban:

1.) Hogyan töltse át adatbázisát a karakterkódolási hibák elkerülésével (a titok: Google Táblázatok)?

2.) Hogyan kezdje el a levelezést egy nem, vagy csak alig használt adatbázissal?

3.) Hogyan hozza át relatív időzítésű email sorozatát zökkenőmentesen, hogy feliratkozói szinte semmit ne vegyenek észre az átállásból? (Relatív időzítésű sorozat = amikor a feliratkozáshoz képest mindenki ugyanannyival később kapja az előre megírt email-eket.)

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás videón látott négy lehetőségét!

Extra: Kiegészítő videónkat itt találja, ahol nem csak a két videó, de hamarosan mindkét videó teljes szövege is rendelkezésére fog állni.

Videó #13: Ennyire egyszerű: Szegmentálni két lépéses feliratkozással

Ahogy Facebook oldalunkra feltöltött legutóbbi videónkban számos ügyfelünk beszámolt róla, az igazán hatékony email marketing egyik legfontosabb eszköze a szegmentáció, sőt, ahogy Sztípity Robi, a Shop.Builder.hu tulajdonosa fogalmazott, a szuperszegmentáció.

Mai videómban megmutatom a más hírlevél küldőkről való átállás néhány rendkívül fontos technikáját, amelyek abban fognak segíteni, hogy minél inkább zökkenőmentes legyen az átállás a MailMaster-re!

Ezen esettanulmány videónkkal egy új sorozatot indítunk "Ennyire Egyszerű" sorozatunkon belül, amelyben nagyon pontosan, lépésről-lépésre bemutatjuk a szegmentáció és a szuperszegmentáció legfontosabb technikáit, és ezzel olyan eszközöket adunk a kezébe, amelyeket versenytársai, valamint az egyéb népszerű email marketing szoftvereket használó cégek nem csak most nem használnak, de a MailMaster nélkül egyáltalán nem, vagy csak sokszoros erőfeszítéssel fognak tudni megvalósítani.

Ahhoz, hogy el tudjon kezdeni szegmentáltan – és ezzel együtt nagyon hatásosan – kommunikálni, először SOK adatra van szüksége: legalább 2-3 információra feliratkozói minél nagyobb részéről. Ezen adatok megszerzésének számos módja van, talán az egyik legegyszerűbb, ha feliratkozás után azonnal elkéri ezeket feliratkozóitól.

Ebben a videóban tehát a két lépéses, adatbekéréses feliratkozás alaptechnikáját mutatjuk be olyan módon, hogy akár MOST AZONNAL is hozzá tud látni a megvalósításhoz.

Tipp #1: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás négy lehetséges módját, és válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt!

Hamarosan: Következő videónkban ugyanezen technika hatékonyságának jelentős növeléséről lesz szó egy kicsit technikaibb, és egy pofon egyszerű, mégis bámulatosan hatékony módszer segítségével.

Videó #14: Hatékonyabb adatgyűjtés az eredményesebb szegmentált kommunikációhoz

"Ennyire Egyszerű" videó sorozatunk előző részében a szegmentált (=hatékony) kommunikáció egyik alapfeltételéhez, az adatgyűjtéshez mutattam egy nagyon egyszerű technikát, a mai részben pedig további két technikát mutatok az adatgyűjtés hatékonyságának drasztikus növeléséhez.

Mennyire eredményes? A videóban tanított technikák együttes alkalmazásával négy lépéses (!) feliratkozási folyamatunkon a feliratkozók 60%-a megy végig és adja meg bőséges adatát annak érdekében, hogy személyre szóló oktató sorozatot, valamint egy hasznos nyomtatott ajándékot kaphassanak.

Tipp #1: Ha még nincs feliratkozva a Nagy Önműködősítőre, klikk ide, és iratkozzon fel Ön, és nézze meg élőben, milyen hatékonyan működik a rendszer!

Tipp #2: Kattintson ide, és ismerje meg az indulás négy lehetséges módját, és válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt!

MILYEN HELYZETRE KÉSZÍTSÜNK MÉG ESETTANULMÁNYT? ÍRJA MEG, ÉS MEGCSINÁLJUK!

guarantee

TÖBB SZÁZ SIKERES ÜGYFÉL
(Nem az Ön cégén kísérletezünk!)