CRM modul

CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelés) olyan nagy rugalmassággal amilyennel még talán soha nem látta: MailMaster CRM modul

CRM modul

Értékesítési CRM Modulunk két fő esetben jelenthet hatalmas előnyt vállalkozásának:

1.) Amennyiben nagy tömegeket kezel online, de szeretné elérni azokat is, akiknek nem elég az emailes, a DM, illetve egyéb tömeges kommunikáció, viszont egy személyes érintés ügyféllé tudná őket konvertálni. 2.) Amikor nagy tömegeket szolgál ki egy értékesítési csapattal, és szeretné az értékesítők munkáját különféle automatizmusok közbeiktatásával hatékonyabbá tenni.

 

vagy

A CRM modul legfontosabb jellemzői

Teljesen integrált a MailMaster Plus email marketing szoftverbe

Teljesen integrált a MailMaster Plus email marketing szoftverbe
Klikk a képre a részletekhez!
A MailMaster CRM a már jól közkedvelt MailMaster Plus szoftver integráns részét képezi, ami azt jelenti, hogy a CRM adatbázisban (listában) nyilvántartott kapcsolatok illetve maga az adatbázis tekintetében a MailMaster Plus e-mail marketing és automatizálási szoftver minden funkciója maradék nélkül elérhető. A CRM funkcionalitás - mely valójában értékesítési CRM-et takar -, legfőbb célja, hogy könnyen kezelhető és rendkívül praktikus funkciókkal segítse mind a marketing, mind a személyes értékesítési feladatok elvégzését.

Kapcsolatai minden adata egyetlen, jól áttekinthető képernyőn

Kapcsolatai minden adata egyetlen, jól áttekinthető képernyőn
Klikk a képre a részletekhez!
A kapcsolat adatlapon az illető személy minden adata könnyen áttekinthető formában azonnal elérhető, így értékesítője pillanatok alatt teljes képet kaphat az illetőről, mielőtt még cselekedni kezdene. Amennyiben ugyanaz a személy különböző adatbázisokban is szerepel - ami online marketingje és automatizmusai fejlődésével egyre valószínűbb -, ezeket külön füleken találja meg. Amennyiben egy adatbázisban (pl. rendelések) többször is szerepel valaki, akkor ezeket az előfordulásokat további füleken találja meg.

Teljes körű ügyféltörténet a kapcsolat adatlapon

Teljes körű ügyféltörténet a kapcsolat adatlapon
Klikk a képre a részletekhez!
A kapcsolat adatlap jobb oldalán "metróvonal stílusban" egyetlen időtengelyen láthatja, hogy mi minden történt eddig az adott személlyel. Így pár másodperc alatt teljes képet kaphat az illető történetéről. Az, hogy melyik listák milyen eseményei jelenjenek meg (feliratkozás, levélküldés, átkattintás, stb.) tetszőlegesen beállítható, és változtatható. Az adatlapon nem csak az automatizmusok eseményei, hanem a személyes tevékenységek (tárgyalások, telefonhívások, stb.) is megjelennek, sőt, a jövőbeni teendők is láthatóak.

Feladatok és események kezelése

Feladatok és események kezelése
Klikk a képre a részletekhez!
A MailMaster CRM-ben pillanatok alatt tud saját magának vagy munkatársainak (amennyiben van rá jogosultsága) feladatot kiosztani. Annak érdekében pedig, hogy egyetlen feladat se maradjon elvégzetlenül, a feladatokat mind az illető kapcsolat adatlapján, mind a CRM vezérlőpulton megtalálja. Az események által minden olyan tevékenységet is be tud rögzíteni a rendszerbe, amelyek nem voltak feladatként megadva, viszont megtörténtek, és megtörténtük lényeges információ (pl. az ügyfél felhívta Önt és érdeklődött valami után, összefutott valakivel egy kiállításon, stb.)

Három szintű jogosultsági rendszer

Három szintű jogosultsági rendszer
Klikk a képre a részletekhez!
A három szintű jogosultsági rendszer lehetőséget ad az értékesítési vezető, a senior értékesítő és a junior értékesítő megkülönböztetésére. Az értékesítési vezető a MailMaster fiók teljes tartalmát látja, hiszen neki ismernie kell azokat a marketing automatizmusokat, amelyek érdeklődőkkel látják el értékesítői csapatát, vagy amelyek megkönnyítik és kiegészítik az értékesítők munkáját. A senior értékesítők a marketing automatizmusokat nem, kizárólag a CRM adatbázist láthatják, a junior értékesítők pedig ezen belül is kizárólag a saját ügyfeleiket, kontaktjaikat.

Google contact összekapcsolás

Google Contact összekapcsolás
Klikk a képre a részletekhez!
A mindennapi adminisztrációt hivatott megkönnyíteni, hogy a MailMaster CRM adatbázisába rögzített kontaktok automatikusan bekerülhetnek a Google Contact címkezelőbe, és ezen keresztül arra alkalmas hagyományos-, vagy okostelefonjába. Így a különböző találkozókon kapott névjegykártyákat nem szükséges több rendszerben rögzíteni, elég ha egy asszisztens berögzíti a MailMasterbe, és megjelöli, hogy ki mindenkinek a címjegyzékében, és ezáltal kinek a telefonjában szerepeljen az adott személy.

Networking funkciók

Networking funkciók
Klikk a képre a részletekhez!
Az egyre népszerűbb üzleti kapcsolatépítő rendszerekben való működés megkönnyítését, a személyes kapcsolati hálójában rejlő potenciál minél hatékonyabb kihasználását teszi lehetővé az a néhány funkció, amelyek segítenek nyilvántartani kapcsolati hálójába tartozó személyek igényeit (hogy segíteni tudja őket), és hogy ki és hogyan segítette Önt közülük.

Értékesítők tevékenység és eredmény kimutatásai

Értékesítők tevékenység és eredmény kimutatásai
Klikk a képre a részletekhez!
Az értékesítők munkájának kiértékelése során az első kérdés, hogy milyen tevékenységeket végzett az értékesítő. A heti szintű tevékenység kimutatásból könnyen áttekinthető, hogy kivel mit beszélt az értékesítő, és hogy mely tevékenységekből mennyit végzett az adott értékesítő. A státuszváltozás kimutatásból mind heti, mind havi szinten kiderül, hogy milyen konkrét előrelépést sikerült elérnie az értékesítőnek az egyes ügyfeleknél, és hogy mely eredményből mennyit ért el az adott időszakban.

Rendkívül rugalmas értékesítési státusz kezelés

Rendkívül rugalmas értékesítési státusz kezelés
Klikk a képre a részletekhez!
Egy értékesítési CRM lelke az értékesítési státuszok kezelése. Ezen múlik, hogy használható lesz-e a rendszer, és hogy ténylegesen használni fogják-e a munkatársak. A MailMaster CRM-ben kezelhet általános és termék / szolgáltatás csoporthoz kapcsolódó értékesítési státuszt, sőt ezeket bármikor meg is változtathatja, finomíthatja. A beállításokhoz és a finomításokhoz nincs szükség szakemberre, és nem kell elölről kezdeni a rendszer beállítgatásait pusztán amiatt, mert felvesz vagy töröl néhány státuszt, vagy akár megváltoztatja ezek sorrendjét.

Rugalmasan, az ügyfél által bármikor átállítható beállítások

A MailMaster CRM beállításai a mindennap használatos kezelőfelületről bármikor elérhetőek (a megfelelő jogosultságú felhasználók számára), és ezáltal értékesítési rendszere fejlesztése, finomhangolása soha nem fog a szoftver által okozott akadályba ütközni.

vagy

Ha tetszett az oldal, mielőtt továbblépne ossza meg, vagy ajánlja vállalkozó ismerőseinek:
Oktatóanyagok letöltése

Gyakorlatias marketing útmutatók

Nyerjen betekintést a legeredményesebb online marketing technikák alkalmazásába, akár azonnal!

Oktatóanyagok letöltése